# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NIEMELA Jyrki Ford Fiesta ST | N3 | 18:11.28 | | 104.6   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Szabó Gábor Renault 5 GT Turbo | H | 18:34.16 | +22.88 +22.88 | 102.4 +0.72 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | Kristian Svendsen Volvo 242 LE | H | 18:46.59 | +35.32 +12.44 | 101.3 +1.11 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 19:07.33 00:10.00 | +56.05 +20.73 | 99.5 +1.77 |
5. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | MARKOV Evgeniy Renault 5 GT Turbo | H | 19:37.84 | +1:26.57 +30.52 | 96.9 +2.73 |
6. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ŻUBEREK Kuba BMW M3 e30 grH | H | 19:39.75 | +1:28.47 +1.90 | 96.7 +2.79 |
7. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 19:50.33 | +1:39.05 +10.58 | 95.9 +3.12 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LESIAK Grzegorz Ford Fiesta ST | N3 | 19:50.83 | +1:39.56 +0.51 | 95.8 +3.14 |
9. | -4 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis BMW M3 e30 grH | H | 20:01.08 | +1:49.80 +10.24 | 95.0 +3.46 |
10. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Jori Seppälä Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:03.25 | +1:51.97 +2.17 | 94.8 +3.53 |
11. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NAWLOKA Maciek Lada Samara 1400 | A5 | 20:06.05 | +1:54.77 +2.80 | 94.6 +3.62 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | MOLNAR Zsolt Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 20:14.18 | +2:02.90 +8.13 | 94.0 +3.88 |
13. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 20:25.90 00:33.00 | +2:14.62 +11.72 | 93.1 +4.25 |
14. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Sascha Pabst Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:26.17 00:15.00 | +2:14.88 +0.27 | 93.1 +4.26 |
15. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Ford Fiesta ST | N3 | 20:33.59 | +2:22.32 +7.43 | 92.5 +4.49 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 20:40.33 | +2:29.05 +6.73 | 92.0 +4.70 |
17. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOCIELOWICZ Piotrek Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:42.61 | +2:31.34 +2.29 | 91.8 +4.77 |
18. | +1 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen BMW M3 e30 grH | H | 20:50.11 | +2:38.84 +7.50 | 91.3 +5.01 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIVAR Rostislav Renault 5 GT Turbo | H | 21:13.86 | +3:02.59 +23.75 | 89.6 +5.76 |
20. | -3 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Rene Rosswag Ford Fiesta ST | N3 | 21:17.96 | +3:06.68 +4.09 | 89.3 +5.89 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TILLER Michal Ford Escort Mk2 GrH | H | 21:32.35 | +3:21.08 +14.40 | 88.3 +6.34 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOZMAN Lukas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:41.34 | +4:30.06 +1:08.98 | 83.8 +8.52 |
23. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | GORDEEV Dmitriy Renault 5 GT Turbo | H | 22:51.33 02:00.00 | +4:40.05 +9.99 | 83.2 +8.83 |
24. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PANZO Toni BMW M3 e30 grH | H | 23:26.14 02:00.00 | +5:14.86 +34.81 | 81.2 +9.93 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | BEIKMANIS Roberts BMW M3 e30 grH | H | 23:35.24 | +5:23.95 +9.10 | 80.6 +10.22 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MISAK Vit Lada 21074 | H | 28:01.33 | +9:50.04 +4:26.08 | 67.9 +18.61 |