Richard Burns Rally CZECH Mobile RBR CZECH  
    Novinky •  Turnaje •  Fórum •  Download •  Dárcovství •  Odkazy Česky English


Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
 
Zaregistrovat

Turnaje
Seznam pohárů
Seznam turnajů
Seznam týmů
Seznam replayů
Odeslat replay
Odeslat výsledky
Jak začít
Seznam modifikací
Seznam tratí
Hledání

Na trati (0)

Pohár RSC 2017
1.Česká republika BUJACEK Martin504
2.Slovensko ZETAK Dennis473
3.Česká republika KUZELA Petr398
4.Česká republika SYKORA Roman372
5.Česká republika SYKORA Michal227
6.Česká republika PETER Marek194

Pohár NRC8
1.Slovensko ZETAK Dennis222
2.Česká republika PETER Marek130
3.Česká republika PTACEK Martin121
4.Česká republika KUZELA Petr95
5.Česká republika BABAK Ondrej66
6.Česká republika HOUSKA Honza54

Pohár WRSMP 2016
1.Polsko MASIAREK Jakub360
2.Polsko POCZWARDOWSKI Hubert319
3.Polsko MAJERSKI Mateusz261
4.Polsko CHRASCINA Mariusz242
5.Polsko CHOROBIK Dawid235
6.Polsko WACH Tomek209

Nové soubory
12.04.2018:
Fyzika
12.04.2018:
Model
12.04.2018:
Fyzika
12.04.2018:
Model
12.04.2018:
Fyzika


Admins
Wally
Car admin
---
Developers
Wally
KORAL Vaclav

Website Security Test

#2 ERC - Rally Islas Canarias - El Corte Inglés by Wirtualnerajdy.pl
WIRTUALNERAJDY.PL, FACEBOOK Join us!
18.3.2016 0:01 - 24.3.2016 23:59
123456789101112
RZ/SS 12 - Valleseco 2
Výpis pro třídu (skupinu): H/2
povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno
8.2 km
Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 
 
PředchozíNa RZ 12Po RZ 12
#Jméno
Auto
TřídaČas
Penal.
Ods.
Ods.př.
km/h
s/km
#Jméno
Auto
TřídaČas
Penal.
Ods.
Ods.př.
km/h
s/km


Sledovat turnaj živě






Schovej komentáře jezdců
Na RZJménoKomentáře jezdců
12Polsko Adrian FirlejczykJest !!! Po raz kolejny meta !!! Bardzo sie ciesze. Marcin i Wojtek jak zwykle poza zasiegiem. Dzieki Janek za kolejna walke do konca. Dzieki dla Wirtualne Rajdy za dobra robote i poswiecenie.
12Polsko ANIOLEK Marcintrudno stalo sie co mialo sie stac :) blad na mlynkach i auto dead :) zycze wszystkim wesolych i spokojnych swiat :) zeby rysiek byl lojalny do samego konca :) dzieki organizatorzy :) powodzonka ! widzimy sie na oesach :)
12Polsko ANUSIEWICZ WojciechRafal poza zasiegiem :) Fajny rajd, dobrze sie jechalo, bez szalenstwa, bez ryzyka, tempo przyjdzie pozniej :)
12Polsko Bartek Mekajest meta ale trzeba popracowac nad setupem i kierownica :) dzieki za super rajd, powodzenia :)
12Polsko BEDNARSKI PawelNa przedostatnim odcinku prawie zakonczylem moj rajd na drzewie. W calym rajdzie kilka wpadek, wiec moglo byc szybciej, ale jak zawsze cieszy meta. Powodzenia!
12Španělsko BENITEZ echedeiincredible.big mistake and lost time try keep out and finally 1 call for help. hope into top ten
12Polsko BIALY MichalUderzylem w kamien, ktorego nie bylo nie zly bug...no trudno ale debiut w r5 nie najgorszy auto ma potencjal:)
12Polsko CHRASCINA MariuszDzieki za fajny rajd ! troche zaspalem pierwsza czesc ale pozniej juz bylo ok ,kilka bledow sie przytrafilo i troche czasu ucieklo ale celem byla meta i punkty ,powodzenia reszcie :)
12Polsko CZARNECKI AdrianNiestety moja strategia sie posypala na 4 oesie na ktorym mialem odrabiac a stracilem prawie minute. Rzucilo wylem i zeby sie ratowac przed barierka musialem prawie wjechac do jeziorka. Jezeli chodzi o tempo to jest dobrze no i kolejny rajd ukonczony.
12Polsko CzarnyWRCzbyt nerwowo sie to prowadzi i na JP jechac sie nie da, musze zmienic kierownice bo biegi szaleja raz 1-3, 3-1, 2-5 itp ale i tak dzieki za rajd! Znowu ostatni oes i dzwon ale bokiem i bez pomocy kibicow! Cuda sie zdarzaja! POZDRO RRT
12Španělsko DE DIEGO JavierAgain the sky here haha. Good rally for me, just one spin made me loose time so Im happy. Thx!
12Polsko FIOLEK JakubNiezliczone problemy techniczne przycmily jakakolwiek przyjemnosc z jazdy. Zamiast probowac jechac szybciej, to co odcinek zastanawialem sie: \42bedzie pulpit, czy zaskoczy?\42. Wielkie dzieki za uznawanie tych wszystkich requestow, z pewnoscia kosztowalo Was to nie mniej nerwow niz mnie ;-)
12Polsko FRAJDA DanielSzkoda pierwszego oesu gdzie wypadem i musialem wzywac kibicow. Udalo sie troche potrenowac i z tempa jestem zadowolony. Dzieki WirtualneRajdy.
12Polsko HOFMAN Bartoszciesze sie z mety takie bylo zalozenie
12Polsko Jan GorczycaMeta jest , bez cfh ^:^
12Polsko JANKOWSKI DariuszZaczalem od bledu 1.5 km po starcie pierwszego oesu, a zakonczylem bledem 0.6 km przed meta ostatniego oesu. Duzo grubych bledow, na ktorych ucieklo mocno ponad 2 minuty. Jedyny plus jest taki, ze jestesmy na mecie, ale zawdzieczamy to tylko twardosci Imprezy. Powodzenia
12Polsko Jarka TomaszDziekuje za fajny rajd mialem wiele przygod ale jest meta i zdobyte doswiadczenie.Powodzenia
12Česká republika KANDLER JanJsem v cili.Maximalni spokojenost.Uvidime na co to bude stacit.Souperi jsou velice kvalitni.Poradatelum dekuji za super zavod.Ahoj v dalsim zavode.
12Polsko KLIMAS AdrianDalem rade ! Ostatni odcinek flatout, mialem tylko 2s zapasu. Zly rajd w moim wykonaniu. Spin na Plane, dwie wylotki i spin na Torre V i stracilem kolo 30s. W dodatku 2 petle jechane za zepsutym zawiasie. Dzieki WR za super rajd ! Marek i reszta KILLAZ - GOO !!
12Polsko KUBICKI PatrykMasakra z samochodem, zupelnie inaczej prowadzil sie na testach. Teraz grube testy aby dojsc z Fiesta do ladu, jesli sie nie uda to zmiana auta. Dzieki za rajd!
12Polsko Marcin GasHuraaa Meta!! Po nieudanym Rajdzie Liepaja, udalo sie dojechac do mety. Pierwsza petla co prawda bardzo zachowawczo i z malymi przygodami to reszta odcinkow juz w miare czysto i spokojnie. Dzieki za super rajd i do nastepnego :)
12Polsko Marcin MarciniecThx for Rally. I made a lot of mistakes only last loop was as I wondering. Very disappointing. Hope to see you in Irleand. Thx for wirtulanerajdy.pl team good job :)
12Polsko Marcin SmolanaNiestety, pierwsza petla totalna klapa, zapozno sie z hamowalem i delikatny row i po silniku. Pozniej juz lepiej sie jechalo lecz nie uniklem bledow. Pozdrawiam
12Polsko MARCIN ZmyslowskiOk, bylo sporo problemow ze sprzetem, hamulec nie odbijal do konca i co pare km musialem resetowac kierownice, co bylo denerwujace, ale jakos dojechalem i to z dobrym wynikiem.
12Španělsko MARZOA Juanwinner Citroen Cup....XD...fun rally,thanks organizers!!
12Polsko Palinski WojciechJest meta po raz pierwszy w tym roku i oby tak dalej ;). Bardzo ciekawe odcinki. Pozdro dla Panow z SPRT
12Polsko PRZYSZLAKOWSKI Mateuszswietnie sie jechalo :) moze poza pierwszym dniem, gdzie tracilem sporo wybierajac przejsciowki, ale bezpeczniej bylo na tych oponach jechac JP :) Wiem, ze nie musialem dawac maxa bo wiedzialem, ze konkurenci mieli problemy, ale wynik i tak jest super:) dzieki !:)
12Polsko SIEKANSKI Andrzejnie no poraka znowu rolka i cfh.Niestety oes Vallesceco pokonal mnie dwa razy.Nie ogarniam tego odcinka zawszy gdzies dachowanie zalicze.Ogolnie rajd prawie udany dla mnie gdyby nie te przygody.Moze wystarczy to na zmieszczenie sie w 10 klasy.Dzieki WR za emocje.Powodzenia RRT
12Polsko SOBIERAJ TomaszNiestety CFH na 9 oesie i spadek kilka pozycji THX WR
12Polsko SpeedwayfanaticJest meta z tego sie ciesze. Dzieki
12Polsko STUCHLIK Wojtekkolejny wazny rajd na mecie, niestety grube ratowanie na ss1 ustawilo caly rajd. Dzieki Marcin aczkoliwek 12 odcinkow powinnismy leciec bez przerywania rajdu, ale to juz temat dla organizatorow, mimo wszystko graty! Powodzenia dla reszty.
12Polsko SZKUTA Mateuszale sobie emocje zafundowalem na koniec, na jednym z ostatnich nawrotow postawilo mnie na dach. na szczescie przewagi wystarczylo :) dzieki za fajny rajd
12Polsko SZULIKOWSKI Jaceknareszcie ukonczylem jakis rajd :D swietna konfiguracja trasy, warunki w miare dopisaly, jest meta i to jest najwazniejsze. powodzenia dla reszty!
12Polsko TOMASZ MOSKALAPo niepowodzeniu w Meksyku meta Bardzo cieszy !!!! Pierwsza petla mogla byc lepiej ,a druga bylo ok a Swissty uwielbiam :) Dzieki za mega emocje i powodzeniarescie ! :)
12Polsko TRZCINSKI DamianSolidny rajd dla mnie, utrzymywalem rowne tempo i przelozylo sie to na dobry wynik. Gratulacje dla chlopakow z czolowki N4, krecicie niesamowite czasy :D RRT Go!
12Polsko WALKOWSKI MichalBardzo fajnie sie jechalo. Bylo pare grubych momentow i raz smierc w oczach ;-) ale szczescie tym razem sprzyjalo. Oby tak dalej ;-)
12Polsko WIECZOREK DawidDebiut w nowym aucie i w ERC. Troche bledow sie trafilo, niestety jeden bardzo kosztowny, ale generalnie chyba nie bylo tak zle. Zobaczymy jak wypadne na tle kolegow w klasie :)
12Polsko WOLSKI Przemekmeta! super, dzieki za rajd, duza satysfakcja z dojechania. oczywiscie bylo sporo bledow oraz jeden cud.
12Polsko WORONECKI MirekSzkoda tego CFH,bo tak to wiekszych bledow nie bylo. Prawdopodobnie to ostatni rajd w tym aucie. Dzieki za swietne zawody, do nastepnego :)
12Polsko ZARNOWSKI Mateuszjest meta, ale apetyt byl duzo wiekszy. myslalem ze na tym wilgotnym JP opony beda lepiej trzymac nawet slicki, ale sie przeliczylem. ogolnie pierwsza petla zawalona na maxa, potem troche lepiej i te czasy nie byly takie zle ;) pozdro RRT
12Polsko ZIUBINSKI MateuszTempo dosc dobre, ale ogromny pech z odwiedzaniem kibicow. Stracone ponad 1.5 minuty.
11Polsko BEDNARSKI PawelNie wzialem pod uwage zmiany przyczepnosci wzgledem poprzedniego odcinka i na pierwszym zakrecie popsulem zawieszenie i chyba chlodnice. Na razie sie nie przegrzewa i mozna jechac dalej
11Španělsko BENITEZ echedeisome mistakes but ok
11Polsko BIALY Michalbledy bledy i jeszcze raz bedy
11Polsko CzarnyWRCslaaabo
11Španělsko DE DIEGO JavierHit the wall
11Polsko KLIMAS Adrianmasakra
11Polsko Marcin Marciniecok
11Polsko Palinski WojciechTym razem bez dacha ;D
11Polsko RUBAJCZYK Michalprawa strona obita
11Polsko WIECZOREK Dawidno to z Janem juz nie wygram, ostatni oes mi nie lezy :)
11Polsko WORONECKI Mirekpogialem zawias na krawezniku
10Španělsko BENITEZ echedeiok
10Španělsko DE DIEGO Javierok
10Polsko HOFMAN Bartoszspin
10Polsko KLIMAS Adrianmasakra znowu wylecialem na tym samym zakrecie. obrocilo auto. troche odrobilem w koncowce. Beda emocje !
10Polsko Marcin MarciniecNow everything was fine and stage time is really good
10Polsko ZARNOWSKI Mateuszgruby spin byl :D musze sie skoncentrowac bo przestalem cisnac, bo i tak nikogo juz nie dogonie ale jak jade wolno to wychodza dziwne akcje
9Polsko AndrzejWRCOgrodzenie zabilo lancera:(
9Polsko BEDNARSKI PawelNiezly killer z tego odcinka
9Španělsko BENITEZ echedeiok
9Polsko CHRASCINA MariuszObrocilem sie na jednym z nawrotow ,musialem wycofac !
9Španělsko DE DIEGO JavierOk, but in the last section I couldnt see the road, only the sky... Not joking, beautiful clouds anyway :D hahaha
9Česká republika KANDLER Janok
9Polsko KLIMAS Adrianniezle jak na uszkodziny zawias
9Polsko KRUSZ PiotrDobranoc
9Polsko KUBICKI Patrykjakis psychopata zbudowal ten odcinek
9Polsko Marcin MarciniecSpun in tight section no place to get back on track disappointing rally :(
9Polsko Rafal ChlopekPadla skrzynia niestety trzeba sie wycofac
9Polsko SIEKANSKI Andrzeji po ptokach nienawidze swissa ehhh
9Polsko STUCHLIK Wojtekostatnia petla bez ryzyka bo marcin daleko :)
9Polsko TALAGA Wojciechdelikatnie ucalowalismy barierke :)
9Polsko TOMASZ MOSKALAjedyny oes z ktorego jestem zadowolony :)
9Polsko WIECZOREK Dawidzle zle, niestety trasa wymagajaca a ja ja slabo znam :( dwa razy cofanie :(
9Polsko WORONECKI Mirekcholera no, na cieciu zostalem na dachu ... CFH i minuta w plecy
9Polsko ZARNOWSKI Mateuszok
9Polsko ZIUBINSKI MateuszW koncu dobra petla za mna
8Polsko Bartek Mekaproblemy ze skrzynia w dfp...
8Španělsko BENITEZ echedeilike this stage good
8Polsko BIALY MichalPostawilo mnie bokiem na 1 splicie i sie zaklinowalem...ucieklo ok 15 sekund
8Polsko CzarnyWRCspin i cofanie, telepie jak na szutrze :-/ nie wiem co jest grane ale zawias jest chyba za twardy
8Španělsko DE DIEGO Javierok
8Polsko Jan Gorczycacofanko
8Polsko Latko Leszekdzieki za rajd moze kiedys sie opanuje i naucze jezdzic ma ktos setupy do imprezy?
8Polsko Marcin Marciniecok
8Polsko Palinski Wojciechszyba w pajakach i kibice pomagali
8Polsko SOLCZYNSKI HubertPare obtarc bylo ale jedziemy dalej :)
8Polsko STUCHLIK Wojtekratowanie
8Polsko SZULIKOWSKI Jacekukochany rysiek,nie ma to jak rolka po zahaczeniu o baner
8Polsko WIECZOREK Dawidaj niestety wjechalem na kraweznik na nawrocie i dachowalem :( kibice musieli pomoc stanac na kola, jedziemy dalej..
8Polsko WOLSKI Przemekbardzo zle
7Španělsko BENITEZ echedeiok
7Španělsko DE DIEGO Javierok
7Polsko HOFMAN Bartoszprzydalby sie opis
7Polsko KLIMAS Adrianwylecialem w 1 splicie. znowu petle zaczynam od bledu. ucieklo 5s
7Polsko KUBICKI Patrykdramat, dalej walcze z samochodem, tyl caly czas odplywa
7Polsko Marcin Marciniecspun and got out off the road
7Španělsko MARZOA Juanbad
7Polsko Palinski WojciechPo raz pierwszy na tej trasie ale dosc przyjemna ;)
7Polsko PIEKARSKI Andrzejno pacenotes for this stage...
7Polsko SOLCZYNSKI HubertZnowu pol sekundy miedzy mna a Andrzejem :)
7Polsko STUCHLIK Wojteksprawnych autem to mozna jezdzic
7Polsko SZULIKOWSKI Jacekzsunalem sie z drogi przy malej predkosci, ale udalo sie wrocic na trase bez pomocy kibicow
7Polsko WORONECKI Mirekmasa drobnych bledow
7Polsko ZARNOWSKI Mateuszoki
6Španělsko BENITEZ echedeivery very good time reduce my record in 3 seconds.perfect
6Polsko BIALY MichalCaly czas w glowie mam ten blad na 5 odcinku...
6Polsko CzarnyWRCjedyny oes ktory pasuje pod ten setup! chyba ;-)
6Španělsko DE DIEGO JavierCrash + spin, lost about 10secs
6Česká republika KANDLER Janzatim super,jede se mi velice dobre
6Polsko KLIMAS Adriannie trawie tego ss. Dzien udany. Szkoda spina na pierwszym przejezdzie Moya
6Polsko Marcin MarciniecWater pump was damaged so I must took care of the car. Now everything is fixed and i can back to fight
6Polsko MARCIN Zmyslowskicdn...
6Polsko Mateusz DĄBROWSKICFH niestety i duza strata
6Polsko RAFAL LISNa drugiej petli problemy , kilka ratowan , ale auto przed nastepna bedzie gotowe :)
6Polsko RUBAJCZYK Michalok
6Polsko STUCHLIK Wojteknareszcie auto sprawne w 100 procentach
6Polsko SZKUTA Mateuszjest okey, oby tak dALEJ
6Polsko SZULIKOWSKI JacekJanek, znowu mi tutaj dokopales :D
6Polsko TOMASZ MOSKALAmoglo byc lepiej , ale pierwszy dzie zaliczony :)
6Polsko WIECZOREK Dawidrreczny mi nie zadzialal na jednym zakrecie i zatrzymalem sie na barierce, na szczescie nic powaznego sie nie stalo:)
6Polsko WORONECKI Mirekpierwszy etap, niestety ponizej oczekiwan
6Polsko ZARNOWSKI Mateuszok
6Polsko ZIUBINSKI MateuszLicze, ze druga polowa rajdu bedzie dla mnie lepsza
5Španělsko BENITEZ echedeiok PB
5Polsko BIALY MichalCholera wypadlem z drogi na 3 splicie i stracielm 50 sekund na powrot bo nie chcialem wzywac kibicow...
5Španělsko DE DIEGO Javierok
5Polsko HOFMAN Bartoszzle mi sie jechalo doslownie musnalem sciany i cos sie stalo z ukladem kierowniczym
5Polsko Jan GorczycaObydwa takie same czasy hahaah :D
5Polsko KLIMAS Adrianok bezpiecznie
5Polsko KRUSZ PiotrBrak mi slow. Mam ochote w... kierownice przez okno
5Polsko Marcin MarciniecBoiling water again... :(
5Polsko Palinski WojciechCzas taki sam ale moglo byc 10s lepiej
5Polsko TALAGA Wojciechpowtorka, znow 180 stopni, tylko tym razem z dzwonem w drzewo, bylo grubo :D
5Polsko TOMASZ MOSKALAswoim tempem
5Polsko WIECZOREK Dawidza lotna wypadlem do lasu, ale slabo :D
5Polsko WORONECKI Mirekslabo
4Španělsko BENITEZ echedeiok
4Polsko CHRASCINA MariuszWypadlem w plener w 3 splicie ,ale udalo sie wydostac na droge :(
4Polsko CZARNECKI Adriani zmascilem. pomoc kibicow musiala byc
4Polsko CzarnyWRCbooookiem az sie wlos jezy
4Španělsko DE DIEGO Javierok
4Polsko Jarka Tomaszbyo ratowanie i nawrotka.MASAKRA
4Polsko KLIMAS Adrianok
4Polsko Marcin MarciniecToo slow i do not why :/
4Polsko Mateusz DĄBROWSKIWizyta w krzokach nie pomogla
4Polsko PIEKARSKI Andrzejdifferent tyre choice for 2nd run
4Polsko RUBAJCZYK Michalbum bylo male, ale chyba git
4Polsko SZULIKOWSKI Jacekskoda fabia AirLines... cud ze jestem na mecie
4Polsko WORONECKI Mireklepiej
4Polsko ZIUBINSKI MateuszBieda
3Španělsko BENITEZ echedeiok PB
3Polsko CZARNECKI Adrianjak ja nie znosze tego oesu brrr
3Polsko CzarnyWRCwylaczylem splity co by sie nie denerwowac i jechac turystycznie zeby przetrwac
3Španělsko DE DIEGO Javierok
3Polsko FIOLEK JakubMasakra, co odcinek pulpit :/
3Polsko Jarka TomaszAle slisko
3Polsko KLIMAS Adrianduzo malych bledow. zapowiada sie fajna walka z mariuszem
3Polsko KRUK MichalNa kazdym os cos... 2 petla moze bedzie lepsza
3Polsko Marcin Marciniec2 times i hit the wall little damage i do not like this stage
3Polsko RAFAL LISNa razie wszystko ok , tempo slabe ale lecimy dalej
3Polsko RUDZINSKI Pawelmyslalem ze to bedzie ss torres, pomylilem sie lekko
3Polsko STUCHLIK Wojtekkolejne cofanie
3Polsko SZKUTA Mateuszjest dobrze
3Polsko TALAGA Wojciechpetla z przygodami, ale jedziemy dalej
3Polsko TOMASZ MOSKALAmasakra :(
3Polsko WIECZOREK Dawidpierwsza petla ok :)
3Polsko WOLSKI Przemekslabo
3Polsko ZARNOWSKI Mateuszehh szkoda strzepic ryja. przegrac wszystko na pierwszej petli :/ znowu cfh i dwie rolki
3Polsko ZIUBINSKI MateuszGlupi blad na ss2 i blizsze spotkanie z kibicami
2Španělsko BENITEZ echedeiok
2Germany BRUHY Frankto fast
2Polsko CzarnyWRCdramat
2Španělsko DE DIEGO Javierok
2Polsko Jan GorczycaOk :)
2Polsko KLIMAS Adriantroche za duzo odpuszczalem, krzywy zawias. ale ok
2Polsko KRUK Michalcofanie
2Polsko KUBICKI Patrykod poczatku cos jest nie tak z samochodem, tyl strasznie odjezdza
2Polsko Marcin Marciniecok
2Polsko Mateusz DĄBROWSKITempo niezbyt mocne, ale dalej nie mam doswiadczenia
2Polsko Palinski Wojciechmala przygoda ale OK
2Polsko Rafal ChlopekPierwszy raz w tym aucie . Zobaczymy:)
2Polsko Roman MaciaszczykBardzo spokojnie
2Polsko RUDZINSKI Pawelteraz zobaczymy jaka przewage maja upalacze
2Polsko Splotto matko jak ja cieniuje....
2Polsko TALAGA Wojciechuciekl mi tyl i zrobilem 180, musialem zawracac :/
2Polsko TOMASZ MOSKALAbardzo nerwowo :/
2Polsko WALCZAK PiotrExtremely huge moment.
2Polsko ZARNOWSKI Mateuszwszystko ok.
1Polsko AndrzejWRCBardzeij mokro niz sie spodziewalem, na spadaniu wpadlem do rowu potrzebna byla pomoc kibicow. Duza strata.
1Lithuania AUGUSTONIS IgnasVery bad start
1Polsko BEDNARSKI PawelZgasilem silnik na nawrocie. Poza tym czysto i spokojnie
1Španělsko BENITEZ echedeihi all
1Polsko BORUTA Januszspin
1Germany BRUHY Frankhi all , one time off
1Polsko CHRASCINA MariuszWitam wszystkich
1Polsko CzarnyWRCWitam, miota jak szatanem! Meta bedzie cudem!
1Španělsko DE DIEGO Javierok
1Polsko FIOLEK JakubStart stal pod wielkim znakiem zapytania. Czas, ktory mial byc poswiecony na trening, musielismy wykorzystac na walke z problemami technicznymi. Teraz chcemy dojechac do mety. Na pierwszym odcinku stracilismy zderzak po piruecie i uderzeniu w barierki.
1Polsko Jan Gorczyca2x spin lekko nie jest :D
1Polsko Jarka TomaszWitam.
1Polsko Jarzyna1989Bury dobry, zero testow, seryjny setup. Dwu miesieczna przerwa robi swoje.
1Česká republika KANDLER Janahoj vsem
1Polsko KLIMAS Adrianaaaaaaa spin.. szkoda bo tempo bylo na 6.10. trzeba oczyscic glowe i jechac dalej. lewy tyl lekko ucierpial
1Polsko KRUK MichalCzesc, spin na spadaniu i delikatny dzwonek :)
1Polsko Marcin MarciniecIt is a miracle that I am on the finish one big moment in the fast section wow :)
1Polsko Marcin Smolana4,5 km na wylaczonym silniku.
1Španělsko MARZOA JuanHi all
1Polsko Palinski WojciechWitam i pozdrawiam wszystkich. Zobaczymy co na asfalcie ugramy ; ) SPRT
1Polsko Roman MaciaszczykRyzyko nie oplacilo sie, opony na suche nie trzymaly, b. wolno.
1Polsko SOLCZYNSKI HubertWitam!
1Polsko STUCHLIK Wojtekwitam. cofanie na poczatek po plenerze. trzeba gonic
1Polsko SZKUTA Mateuszstrasznie asekuracyjnie :(
1Polsko TOMASZ MOSKALAWitam wszystkich !
1Polsko WOLSKI Przemekniestety obrot na zjezdzie
1Polsko WORONECKI MirekWitam, troche nerwowo....jak zawsze ;)
1Polsko ZARNOWSKI Mateuszno i pojezdzone... zlapalem glupie CFH na poczatku, ktorego moglbym uniknac ale czarny ekran sie pokazal i koniec. no nic, sprobuje przynajmniej pokazac sie z dobrej strony na pojedynczych oesach. jedziem!
1Polsko ZIUBINSKI MateuszTroche wolno, ale bez wiekszych bledow.



Události na serveru
12.04.2018:
Nová auta:

  • Citroen DS3 R5 (b)
  • Fiat 124 Abarth Rally RGT (a)
  • Fiat 124 Abarth Rally RGT (b)
  • Nissan Sunny GTi (N14) GrpA
  • Skoda Fabia R5 (b)
25.03.2018:
Nová trať:
  • Halenkovice SD
11.03.2018:
Nové auto:
  • Lada Samara VAZ-21083 GrpA

Aktualizovaná auta:
  • Renault Clio 16S Williams GrpA (fyzika)
  • Citroen C3 WRC 2017 (model)
  • Ford Fiesta RS WRC 2015 (model)
08.02.2018:
Aktualizovaná trať:
  • SSS York 1.01

Nová auta:
  • Daewoo Lanos GrpA
  • Renault Clio 16S Williams GrpA
03.02.2018:
Nová trať:
  • York I + II


Statistiky
TOP rank jezdci
Rekordy / Ranky




Anketa
Jak dlouho hrajete RBR?
1-2 měsíce
 
Hlasů: 5375 30.3%
6 měsíců
 
Hlasů: 1475 8.32%
1 rok
 
Hlasů: 1990 11.22%
2 roky
 
Hlasů: 1956 11.03%
3 roky
 
Hlasů: 2068 11.66%
Hned od vydání
 
Hlasů: 4875 27.48%



V anketě lze zadat pouze jeden hlas, ale nelze jej dodatečně měnit.