|
Sprint
21.10.2009 18:30 - 27.10.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Osli - Stryckovy Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 10.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KOBAL Primozk VW Golf IV Kit Car | A7 | 06:36.26 | | 96.3   | 2. | | KURA Jakub Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 07:28.30 00:33.00 | +52.04 +52.04 | 85.1 +4.91 | 3. | | Joao Pacheco VW Golf IV Kit Car | A7 | 08:36.26 02:00.00 | +2:00.00 +1:07.95 | 73.9 +11.32 | = | | SKALA Milan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 08:36.26 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.9 +11.32 | = | | FORMANEK Martin Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 08:36.26 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.9 +11.32 | = | | HARKABUS Ivan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 08:36.26 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.9 +11.32 | = | | BYRDY Filip Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 08:36.26 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 73.9 +11.32 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | KURA Jakub Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 30:47.48 02:33.00 | | 87.3   | 2. | +3 | | KOBAL Primozk VW Golf IV Kit Car | A7 | 31:35.86 04:00.00 | +48.38 +48.38 | 85.1 +1.08 | 3. | -1 | | HARKABUS Ivan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 32:03.84 04:00.00 | +1:16.36 +27.98 | 83.8 +1.70 | 4. | -1 | | Joao Pacheco VW Golf IV Kit Car | A7 | 32:49.99 06:00.00 | +2:02.51 +46.15 | 81.9 +2.73 | 5. | -1 | | BYRDY Filip Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 33:08.49 06:00.00 | +2:21.01 +18.50 | 81.1 +3.15 | 6. | | | SKALA Milan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 34:01.55 06:00.00 | +3:14.07 +53.06 | 79.0 +4.33 | 7. | | | FORMANEK Martin Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 37:50.38 08:30.00 | +7:02.90 +3:48.83 | 71.0 +9.44 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
| 10.01.2024: Aktualizované tratě: |
|
|
|