|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | DRABEK Vita Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:14.14 | | 99.7   | 2. | | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 05:14.41 | +0.28 +0.28 | 99.6 +0.03 | 3. | | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:15.76 | +1.62 +1.35 | 99.2 +0.19 | 4. | | VANA Kamil Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:14.14 02:00.00 | +2:00.00 +1:58.38 | 72.1 +13.79 | = | | STREIT Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:14.14 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 72.1 +13.79 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | DRABEK Vita Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 13:19.68 | | 86.9   | 2. | +1 | | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 13:30.98 | +11.30 +11.30 | 85.7 +0.59 | 3. | -1 | | VANA Kamil Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 15:27.28 02:00.00 | +2:07.60 +1:56.30 | 74.9 +6.61 | 4. | +1 | | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 15:31.45 02:00.00 | +2:11.77 +4.17 | 74.6 +6.83 | 5. | -1 | | STREIT Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 17:20.47 04:00.00 | +4:00.79 +1:49.02 | 66.8 +12.48 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
DRABEK Vita | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Mokrá šotolina | 01:35.86 | 03:16.05 | 05:14.14 | C | TOMECEK Libor | Toyota Celica st205 | A8 | Šotolinová intermedia | +00:02.96 | +00:01.69 | +00:00.27 | C | VONKA Leo | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Mokrá šotolina | +00:00.91 | +00:03.98 | +00:01.62 | | VANA Kamil | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | --:--:-- | --:--:-- | +02:00.00 | | STREIT Michal | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Mokrá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +02:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
| 10.01.2024: Aktualizované tratě: |
|
|
|