Po třídě dvoukolek a historických vozů, padla tentokrát volba na oslovení jezdce z třídy RC2. Což byl o to větší oříšek, protože se velmi těžce vybíralo koho oslovit. Jak jistě víte, tato třída je vůbec nejvyrovnanější a na boj o bednu tu může již před startem závodu pomýšlet minimálně devět jezdců! Nakonec ale padla volba na relativně neznámého jezdce. Aspoň tedy před startem sezony neznámého a od této sezony sadackého Miroslava Kvasničáka.

Ahoj Míro, před začátkem sezony jsi přešel z NEXUS Racingu do obnoveného SADACu. Co Tě vedlo ke změně týmu a návratu na tratě TR?

Ahoj Jendo, ahoj všichni čtenáři, před začátkem sezóny jsem měl hroznou chuť zase závodit pořádně (TeamRally), zase... TR jsem sice absolvoval již dříve, ale nikdy jsem se do toho pořádně neponořil, letos jsem fakt chtěl, takže jsem zkoušel víc testovat, ty ses mě pak ptal, jak to se mnou bude, jestli do toho půjdu, hned jsem ti řekl, že rozhodně ano, chvíli potom mi přišla nabídka od Hoffiho, jestli nechci jezdit pod jeho týmem, váhal jsem a nakonec jsem se rozhodl pro něj, v NEXUS Racingu jsem působil hodně pasivně, chtělo to prostě změnu.

 

Téměř v každém závodě jsi bojoval o stupně vítězů. Čekal bys před startem sezony, že se ti bude takto dařit?

Noo to asi nee, věděl jsem, že naše třída(RC2) je hrozně nabouchaná, kluci(včetně tebe) jste v TR hrozně vyježděný, v každých podmínkách, na každém povrchu.. o to víc mě těší a hlavně překvapuje, že se na těchto soubojích (ne vždy teda) podílím taky. Když vyšly nové fyziky, dostával jsem všude na turnájcích hroznej kouř, takže i z toho důvodu jsem si nedělal nějaké iluze o dobrých výsledcích. Největší pomocník pro mě je rozhodně Hoffi, kterého zdravim a posílám veřejný dík :D, páč mi připravuje auto a jde mu to, myslím si hodně dobře :). To, že jsem dokonce bojoval párkrát o bednu mě těší, ale radši bych jí už vybojoval. Nejblíž jsem k ní měl asi na KCM, kde mi kluci ve druhý etapě ale ukázali záda a bylo vymalováno :)

 

Můžeš nám popsat průběh první poloviny sezony z tvého pohledu?

Sezóna začala asfaltem, ke kterému mam nejblíž, bylo jasný, že právě tady bych mohl zjistit jak na tom budu a to se potvrdilo. Druhý Montek byl rozhodně o dojetí a učení se, což se, myslim si taky vydařilo a třešničkou na výsledku byl souboj se Šnekem, který na poslední RZ chyboval. HSF byla dobře rozjetá soutěž, na mokrý šotce jsem se cítil jako ryba ve vodě, ačkoliv jsem na tom povrchu měl odjeto fakt minimum, po první etapě jsem držel skvělou pátou pozici, ve druhý etapě jsem ale chyboval, ale to je rally a někdy to přijít prostě muselo :). KCM rozhodně nejlepší rally z mýho pohledu, užíval jsem si každou RZtu, ale na kluky to nakonec nestačilo. A poslední Iridium, která byla taky výborně rozjetá, mě bohužel potopil můj počítač, ale to se prostě někdy stane..

Po druhém závodě k Tobě naskočil další uprchlík z NEXUSu a též velký rychlík Honza Mořkovský. Prozatím jste čtvrtí v týmovém hodnocení třídy RC2. Jste spokojeni a nebo spíš pokukujete po vyšších příčkách?

Honza je velký rychlík, věřím tomu, že ve druhé polovině ještě ukáže co v něm je. Čtvrtý nechce skončit asi nikdo :), rozhodně se pokusíme zabojovat o bednu, ale vzhledem k bodovému rozdílu a tvrdé konkurenci, to asi nebude lehká záležitost.

 

Jezdíš s Fabii R5. Proč? Zkoušel si i jiné závodní stroje?

Fabie R5 je pro mě srdcovka ale hlavně především stroj kterému můžu hodně věřit a vím co od něj čekat. Dřív jsem jezdil dlouho Fabii S2k se kterou jsem byl maximálně spokojenej, nebyl tudíž důvod měnit značku. Zkoušel jsem DS3 R5 o které jsem slyšel samou chválu, ale ty bageťáci mi prostě nesedí, nějak jsem to auto nemohl chytnout do pazoury.

 

Je něco co bys chtěl vzkázat soupeřům do druhé půlky sezony případně do nového kalendářního roku?

Soupeřům přeji do nového roku rozhodně jen to nejlepší, hlavně zdraví a ať jim to i nadále jezdí...jo a taky bych chtěl udělat aspoň jednu bednu a zabojovat o celkový TOP 5, tak ať s tím počítají :D. piiic

 

Aktualizováno (Středa, 30 Prosinec 2015 13:00)