Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Lukáši, je to provizorní default setup, který vychází z hodnot klientského auta. Každopádně máme ještě jeden velký úkol a to otestovat záměnu hlavních a pomocných pružin. Ta tady takové věci dost zásadně řeší, ale zase jsou tam jisté jiné problémy, takže jsme to prozatím nechali takto, aby se pořešily jiné věci a toto se ještě doladí. Na druhou stranu, ten setup není super uni a co já ty brody jel, tak mne to sice vyhodilo, ale tak nějak adekvátně. Pokud bys jel brody s default fyzikou a běžným či špatným setupem, vyhodilo by tě to asi ještě víc.
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 17:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
UTRATA Lukas





Založen: 23. 09. 2005
Příspěvky: 994
Bydliště: Doksy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jasné, já jen, že u současný fyziky jsem byl teda spíš zvyklej, že když mě brod nakopl, tak zadek. Takže mě toto překvapilo.

Jinak pak ještě jeden poznatek, jak už psal ptíca, na chirdonu na tom známém skoku, kde se dřív dopadalo často dost na čumák, tak teď to dopadá spíše na zadek, což mi přijde u Lancera trochu zvláštní, v reálu se moc často nevidí, že by Evo takto dopadalo.

_________________
IRIDIUM RBR Team - - - LucOut

http://octaviarbrcup.ic.cz
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 18:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
STROBL Michal





Založen: 25. 07. 2010
Příspěvky: 12
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ted jsem to zkousel zase ja
Pocity? Na soto uzasny rizeni i bez spojkovyho pedalu...super a deset palcu nahoru.

Ale Asfalt a uz vubec CZ a berg to vubec nejde. Nezvladam v tu chvili pred klopenkou hlidat otacky, tocit volantem a jeste mackat cudlik na spojku a k tomu rucku. Pro nas co nemaji G25 nebo 27....to bude tak trosku nevyhoda. tot muj nazor.

Jinak SKVOSTNA prace a nemuzu nic jineho nez tleskat!!!!!!!!

jen tak dal kluci.
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 18:57
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No vidíš, já spojku nemám a na Bergheimu jsem si to při testu neskutečně užíval.

Tady jsou od kladivouna dvě ukázková videa z testu:

http://www.youtube.com/watch?v=BKRUTvg-5ns&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=L5xFrhLALj4&feature=youtu.be
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 19:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PURINO Michal





Založen: 26. 12. 2011
Příspěvky: 8

Příspěvek Předmět: Chcipani Odpovědět s citátem

Je faktem, ze pri dnesnim vetsim testovani me auto docela dostkrat chciplo. Mam DFGT, stava se me to hlavne na asfaltu kdyz jdu najednou co nejprudseji na brzdy a pomalu do zastaveni. Spojku ani nadefinovanou nemam. To je zatim jedine vetsi minus.
Dalsi vec ktera je divna, stalo se me ze jsem na vracaku na cote ze kdyz tam mam rychlost cca 35 km/h a vyradim na neutral tak se me auto uplne v klidu utrhlo, coz si myslim ze by se na asfaltu, na slickach, a s takto tvrdym podvozkem stat nemelo. Ale jak rikam v realu jsem to nezkousel primo toto chovani.
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 19:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, tak s tím zdechnutím ... no, my jsme tady zvyklí, že auto vydrží všechno, ale co já vím, tak i v reálu se stane že motor zdechne, že když to prostě udusíte špatným bržděním a najednou velkým poklesem otáček. Na to si asi bude třeba zvyknout a dát si bacha.

Co se týče toho utrhnutí ... pošli replay.
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 19:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SLANY Michal





Založen: 02. 04. 2011
Příspěvky: 9
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Nová fyzika Odpovědět s citátem

Jezdil sem cca půl hoďky rally školu a je to super posun dopředu. Nepotřebuju raketu u které su nasranej že ju sotva udržím na cestě ale radši se svezu károu která poslouchá v zatáčkách i na šotolině když se tam umí poslat. Ohromil mě hlavně pocit z váhy vozu,konečně je cítit pod rukama a nelítá na šoto. jak papírová kulička ve větru. Všem co se na tom podílí grande děkovanec a jen tak dál.
PS: kdo chce arkádu tak ať si stáhne Need for Speed Very Happy

_________________
http://brnoracingteam.webnode.cz/
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 20:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to otestoval i já, ale jen na šipkách.

Podle mě máte auto na default setup příliš měkké. Že je to auto pomalejší mi zas tak nevadí. Líbí se mi, že šotolina na Strýčkových je najednou docela jezditelná. Tlumiče a pružiny jsem si přenastavil podle své představy o závoďáku (nedivím se reakci Toma Mikla, protože to auto se fakt chová jak rodinné auto) a bylo to fajn, ale podle mě byste při testech měli uvažovat tvrdší nastavení.

Dále si myslím, že podle průjezdu brodem ještě tlumiče nejsou zcela správně. Ten nakopnutý předek je fakt divný.

A pak poslední věc je těžiště. To se mi taky zdá nějaké vyšší. Protože třeba při ráně do pevné překážky se podle mě auto příliš nakopne nahoru. Ale při zamyšlení mě napadá, že to bude zřejmě i tím, že modely nedokážou pohlcovat energii a deformovat se.

Těžiště-pokud je těžiště trošku výš, tak by to dle mě vysvětlilo i pocit, že většina váhy auta netkví na kolech, ale někde ve vzduchu, který mám. Otázka je, jak by se auto převracelo při tvrdším nastavení. Teď se mi to zdá také trošku méně stabilní.

Moc přehledně jsem to nenapsal, tak snad si tam najdete, co by se mohlo hodit. PS: v nějakých závodničkách sem se svezl.

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 20:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To nastavení má být default tovární výroba seriové enko jestli se nepletu. Takže nedat na dojmy, ale porovnat onboard s reálem, zda se to náhodou v tom reálu taky tak "moc" nehoupe a vám se pouze nezdá, že je to tady špatně. Zkuste si s tím rodinným autem v reálu najet na nějaké opravdové díry, u kterých se tady tento Lancer "houpe" ve stejné rychlosti. Asi urvete kolo, anebo se budete opravdu pěkně pěkně houpat.

K těžišti ... stávající Lancer má asi 39,5 cm Exclamation , ten nový 55 cm. Co je asi správně ? Very Happy
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 21:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MATOUSEK Vlastimil





Založen: 05. 07. 2008
Příspěvky: 216
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Možná už se to tady řešilo ale nemůžu si pamatovat vše. Tak se zeptám. To že se nerozjedu se zařazenou rychlostí bude i ve final verzi? I když stojím na rovině a mám se rozjet i třeba na jedničku tak bez vytočení motoru v neutrálu se auto ani nehne. Dost často se přece stává že po lehkým kontaktu s kdejakou kopřivou zůstane zaseknutá rychlost. Takže to by taky znamenalo konec pro všechny co nemají spojku? To by teda zas takovej posun nebyl. Jinak je to super a už aby to bylo oficiální...
edit:
Manuální převodovka, pomocník spojky zapnutý. Jde mi "jen a pouze" o rozjíždění. Zdechání vůbec neřeším


Naposledy upravil MATOUSEK Vlastimil dne st únor 15, 2012 21:36, celkově upraveno 1 krát

_________________
Image
FRONTLINE Rally Team - www.f-r-t.wu.cz F-R-T je vááálec !!!
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 21:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě k tomu těžišti - mě zas občas připadá, jakoby těžiště auta bylo moc vzadu, resp. jakboych měl motor někde za předními sedadly. Nevím, jak to máte ošéfované a jak je to umístěné, ale možná by to vysvětlovalo, proč jde auto při skoku čumákem nahoru? Very Happy

ad zdechání: Pokud jsem měl zaplý pomocník spojky, tak jsem s tím problém neměl, s manuální spojkou to už má dost tendenci zdechat při brždění apod, prostě to chce používat spojku při každém řazení jako v reálu... Jinak verze 7 je super, hned se s tím líp zatáčí
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 21:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KURA Jakub





Založen: 10. 03. 2009
Příspěvky: 69

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

konečně jsem se dokopal k napsání pár řádek. Jezdím sice jen na šipkách, ale po nějaké hodince jezdění převážně na asfaltu s poslední verzí fyziky na Mišáka, musím říct, že je to opravdu dobré. Oproti předchozím verzím mi přijde, že je poznat opravdu posun v chování auta a když se ze začátku uvažuje nad stopou a místy kde začít brzdit, tak to jde dost v pohodě. Na šotolině věřím, že to bude chtít z mojí strany ještě kus zvykání, přece jen když se zamáčkne šipka dolů tak kola okamžitě zahrabou, tak si s tím budu muset ještě pohrát, ale jinak, průjezd zatáčkou a chování ve vysokých rychlostech na jedničku. Na závěr jsem testoval chování na rozbitějších cestách(Okruh a Nechranice) a zde je posun na defaultu opravdu značný.
Jardo + Waltere, patří vám určitě dík za vaši práci a přeju vám co nejvíc chuti do další práce:)

_________________
www.cmrteam.wbs.cz
Příspěvek Zaslal: st únor 15, 2012 22:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
SENKYR Erik





Založen: 28. 08. 2008
Příspěvky: 22

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím, chci se zeptat (vůbec nevím jsrtli to má něco společného s fyzikou). Je možné aby se v RBR změnila deformace vozu? Myslím to tak, že teď když někdo napálí do stromu, tak má kdejakou poruchu, ale strom stojí a auto je lehce zmáčknuté. Když se podívám do reality, tak když někdo vletí zadním bokem skoro ve full speedu do stromu, tak po nárazu má kus ,,prdele,, auta pryč, nebo dosti velkou díru. Nebo třeba pan Koukola při Barumce v tom padáku. Auto zdeformované na odpis. Tak tak to myslím

Díky
Příspěvek Zaslal: čt únor 16, 2012 2:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
To nastavení má být default tovární výroba seriové enko jestli se nepletu.


Tak nevím, jestli tím máš na mysli závodničku nebo jen to, co si koupí každý, kdo chce Lancera na normální ježdění. Dojmy jsem porovnával s pocity z auta (závodního Lanceru sk. N4).

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: čt únor 16, 2012 7:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Je to nastavené dle enkového Lanceru. Každopádně jak jsem již psal, je to provizorní default. Na druhou stranu by bylo ideální, kdyby si někdo našel čas a udělal srovnávací video reálu se záznamem z RBR. Myslím totiž, že je to pouze o dojmu a že reálně se to "houpání" tolik neliší, nebo vůbec neliší.

Ve finále bysme chtěli samozřejmě do aut dát "default" tovární setupy. Akorát že je asi těžko seženeme od všeho. Prozatím mám jen tovární nastavení Fábie S2000, další uvidíme zda se podaří sehnat.
Příspěvek Zaslal: čt únor 16, 2012 9:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 82, 83, 84  Další
Strana 14 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme