Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám ještě poznámku k tomu co napsal PLESNIK Martin. Já mám na Joux Plane rekord 5:40 s N14. Zkusil jsem teď projet celé Plane (poprvé) s novou fyzikou. Jel jsem to teď jen pro zkoušku na klávesnici. Dříve byly asfaltové tratě průjezdné s klávesnicí jen obtížně, teď to šlo daleko líp. Čas 6:32. To je rozdíl +15% (a i to je moc, srovnávám volantový rekord s první jízdou na klávesnici). Takže reálný odhad zpomalení je tak deset procent. Což znamená, že pokud pojedete etapu TR 1,5 hodiny, tak teď ji pojedete hodinu čtyřicet. To je zanedbatelné z tohoto hlediska.

A teď již ke konečně konkrétním připomínkám od Honzy Resla:

1. Tuhosti pružin - testujeme záměnu pomocných za hlavních s tím že je v tom zahrnuta simulace dorazu, který jinak v RBR není. Hlavní pružiny totiž mohou jít do mínusu. Odpružení pak funguje líp. Prozatím to není definitivní.

2. RBR počítá setrvačnost auta jako hmotného bodu. Setrvačnost je ale samozřejmě různá při běžném zatáčení a třeba při otáčení na ručku. Za jízdy to měnit nelze. Takže je třeba volit kompromis a je otázkou, jak ten správný kompromis najít.

3. Blokování kol - máš na mysli při brždění ? Já osobně bych preferoval oproti filtrům snížení tlaku brzd.

4. Brody na rally school jsou bez problémů průjezdné s default setupem, pokud je nepojedeš na full. Pokud přibrzdíš, atd. je to ok. A i když ti vyletí předek nahoru, je to celkem slušně řiditelné na rozdíl od toho jak neřiditelně vyletuje zadek u default setupů stávajících fyzik. Nicméně ... v tom okamžiku ti auto na předku jde na dorazy a odrazí se to od nich. Řešení je natáhnout hlavní (nyní pomocné) pružiny. Problém zmizí. Ohledně toho rozhazování ... není to o citu a zvyku ? Já s tím měl napoprvé též problém, ale teď mi to jde uplně v kldu.

5. No, dle záznamů z reálu odpovídá, že enko je na šoto takové zdechlé. Ale tady ještě čekám na zhodnocení od Marti Semeráda a dalších a uvidíme, zda tu ještě nebude nějaká úprava pneumatik.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 22:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Test c.1 - PTD (mokre) - na mokrom asfalte s mokrymi soto pneu sa to neda vobec ovladat, to ako keby ste isli po lade. Dalej, ak som sa dostal do lesika, je tam jeden horizont. Presiel som cez neho a ono mi predok nakoplo tak, ze som videl oblohu. Tipujem ze na rally school to robi to iste. A este sem tam na vyjazde zo zakrut mi neskutocne tlacilo predok. Skoro ako predokolka ked sa presmykuju kolesa pri prechadzani zakruty.

Test c.2 - Bergheim (suchy) - zdalo sa mi vsetko OK az kym som prisiel po vracaky. Vosiel som do vracaku na rucku, auto sa pekne odtrhlo, full kontra, plny plyn a auto aj tak islo do hodin. To podla mna nie je normalne ale mozno sa este budu nastavovat differencialy a potom by to malo fungovat dobre.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 22:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRYSTYN Miroslav





Založen: 02. 06. 2006
Příspěvky: 701
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes jsem s tím chvilku jezdil.
Na šotolině nevím, přilnavost gum je hodně spekulativní, na asfaltu jsem ale přesvědčený o tom, že máte přilnavost malou, takto by v reálu žádný jezdec do auta nesedl Cool Nebo aspoň ne normální.
U šotoliny i asfaltu totožně (testoval jsem Verte a Harwood), zhruba po půlce erzety ty gumy přestanou fungovat úplně a jízda s tím je spíš komická. Brzdy jsem byl schopen přes filtry částečně pořešit, přesto o váze vozu nejsem úplně přesvěčený, subjektivně bych odhadl váhu vozu tak na 2 tuny, i moje osobní auto má tvrdší podvozek a odezvy.... tady se ale dostáváme do roviny spekulací....

_________________
www.kcm-rbr.cz
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 23:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mirku teda nevím, jak jsou na tom ty tvoje Koni, ale moje je stoprocentně měkčí (a kromě těch tlumičů to máme stejné). Ale jak říkáš, tady jsou to spíš spekulace, ale zrovna u té Elantry si dovolím tvrdit, že kdyby sis udělal záznam a porovnal to, tak to RBR tvrdší bude. Ale nechme spekulací.

Zkoušel jsem ten Bergheim a s vracáky problém nemám. Problémová je tam ta rychlá část před cílem na široké cestě. Pokud to tam v té myslím poslední zatáčce volantem rozhodíte, tak jdete do smyku, tak v takovýchto situacích je asi zásadní práce s plynem, přičemž i při full kontra to plný plyn zpravidla přetočí (viz. např. nějaký ten vracák při Prokopově testu na Monte).

Pokud totiž ty zatáčky ve smyku projedete jen s citlivým plynem, ne plným, je to v pohodě. A to i dle slov Ladi Barvíka reálu odpovídá. Není možné, že dáte při smyku plný plyn a budete to chtít ukontrovat. To platí tak u předokolky, ale ne u 4x4. Každopádně na tu setrvačnost kolem svislé osy ještě máme spadeno.

Co se týče PTD - jak ti to Dennisi vyletělo do vzduchu, nebyl by screen ? A co se týče mokra ... s mokrými asfaltovými jsem si to dokonce před prvním splitem dovolil projet bokem, s mokrými šoto to vážně vůbec nefunguje. Ale to jsou ještě věci, které jsme prozatím neřešili.

Takže znova prosím ... prozatím jen asfalt a šoto a na suchu.


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po únor 20, 2012 11:03, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 23:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak už se nám Evo IX rozjede bez vytočení i na čtverku (to chce ale trpělivost). Na základě zpětného opravného měření Walter zjistil, že motor je v nízkých otáčkách příliš slabý. Změna bude zahrnuta v další verzi fyziky.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 11:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: Test Odpovědět s citátem

Cao tak jsem to trosku testl na asfaltu respektive na Stryckove okruhu cas 5:10 na Pekle cas 5:55 nejsem enkar jezdim jen predokolky tak ty casy asi na nic no.Ale chtel bych se zeptat na jednu vec asi je to spatnou technikou jizdy nevim.Pri brzdeni z maximalky na stryckove okruhu,dobrzdovani pred tema barelama jdu na brzdy zaroven do toho podrazuju a utretuho nebo druheho rychlostniho stupne mi to chcipne.To same se mi deje i kdyz dobrzduji pred vracakem taky to chcipne a to to drzim lehce na plynu.To se mi stavalo ted u te posledni verze fyziky a u te predesle to nedelalo,ale zase naopak u te predesle fyziky to nezdechalo ale bylo to pri brzdeni mene stabilni naopak ted je to pri brzdeni z maxima vice stabilni ale mam problem s tim zhasnutim motoru Very Happy Pisu z telefonu sorry za chybicky Very Happy

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 11:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak píšu výše, bude úprava motoru v nízkých otáčkách. Takže by to také mělo méně zdechat.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 12:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

JaPan: ja som ten plyn stlacil uz len vtedy ked som videl ze idem do hodin, spravne by ma to malo vytiahnut si myslim, mam uz nejake skusenosti s 4x4 a ono ma to nevytiahlo. Ako som uz spominal, mozno sa to bude dat vyladit diferakmi alebo este nastavenim geometrie.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 13:29
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, já zkušenosti s 4x4 nemám, ale co říkal prý Barvík, jak už to máš takto v hodinách, tak to plynem jen pokazíš. Co já vím, tak plyn by tě měl vytáhnout z nedotáčivého smyku u 4x4, ale ne z přetáčivého. Ale asi není ideální ta hranice, kdy to jde do smyku. Mělo by to jít později.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 13:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To prohození pružin otestujte, ale nejsem si tím úplně jist. Jak tu asi všichni ví, pomocné pružiny jsou měkké a velmi krátké pružiny (http://tinyurl.com/6p7lny9), co mají za úkol absorbovat jemné nerovnosti na trati, ale pokud se do toho opřu, pomocné pružiny jdou do dorazu a nastoupí ty tvrdší hlavní. A skoro bych i řekl, že když ty pomocné tam budou jen tak lítat, absence jejich dorazu bude mnohem problematičtější než absence dorazů u hlavních pružin, kam se dostanu málokdy, kdežto ty pomocné jsou na dorazech téměř neustále. To auto pak teoreticky bez nějakého závratného houpání všechno vyžehlí. Tvůrci asi věděli, proč dorazy dávali zrovna na ty pomocné, ale jak říkám, zkuste to a uvidí se.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 14:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pomocne pruziny maji tuhost treba 15N/mm a delku 10cm. To znamena ze je zcela stlaci zatez 150kg a tak jsou pri jizde porad stlacene a na jizdni vlastnosti nemaji vliv. Proto nebudou schazet.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 15:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jako že by se ty pomocné úplně zrušily? Jako jo, asi to moc znát nebude. Já měl jen obavy z toho, že by pomocné pružiny mohly po mínusu, jako teď mohou ty hlavní, což by to chování poslalo do nereálných končin.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 15:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRATOCHVIL Roman





Založen: 16. 06. 2006
Příspěvky: 145
Bydliště: Čína,Slušovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Z mé strany nejsou tyhle fyziky pro mě přínosem,spíše jsem s nich nešťastný a budu mluvit i za ty,o kterých vím,že jsou to top jezdci a ví o čem mluví.
Určitě ti Jardo nelze upřít snahu,ale tu jsi měl vždy. (až někdy moc velkou) Wink

_________________
Krtek
SUPER ZELENĚ ZELENÝ ADMIN
http://www.hsfrt.ic.cz/
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 17:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ty fyziky nejsou Japanovy, ale moje. Japanuv je napad pouzivat je na pluginu.
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 17:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jako to snad neni fer nekoho porad ponizovat JAPANA neznam osobne ani nijak jinak ale co vim a ctu tak se snazi o neco revolucniho.Nechapu co se porad nekterym nelibi.Jediny ceho se mozna TOP jezdci boji ze uz nebudou Top ale to je realita nebo snad ne???Pokud je podle vypoctu a dat a co ja vim podle jeste ceho zrejme ze nynejsi fyziky stoji zaprd,tak nevidim duvod proc to nezmenit.Nebudu se odkazovat na neake hlasovani to opravdu o necem nevypovida,ale rek bych ze spousta lidi tady na pluginu chce rally simulator a ne arkadu ale to uz tady bylo receno.Sam za sebe muzu rict po odjeti par rz ze to neni jen tak uridit misaka s novou fyzikou chce to vice prace a neni to jen pribrzdeni a a narvani auta do zatacky jak je to ted(ted to chce cit na plynu a vubec celkove Smile ) DRZIM PESTI!!!!!!!!

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: po únor 20, 2012 17:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 82, 83, 84  Další
Strana 19 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme