Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to co jsem napsal, nevychází z reálu, proto jsem psal, ať mě povolaní opraví, ale z manuálu k RBR...a tam je to popsané tak, jak jsem psal výše, takže podle toho jsem kdysi ladíval a myslím, že dobře...v RBR !

jinak jsem Vám ještě chtěl říct, že by bylo dobré zaměřit se na nastavení profilleru a filtrů ve hře....každý to má jinak a tak nemůžeme všichni stejně objektivně posoudit novou fyziku.

Zkusil jsem si s 12b stáhnout centering springs na 74% a sensitivitu volantu jsem nastavil na 54 % (se součas.fyz.mám 62%) a je to pocitově mnohem lepší.

Také v RBR.ini mám upraveno
[Settings]
ConstantForceMultiplier = -20

auto je měkčí a líp žehlí a míň bolej ruce od feedbacku...časy jsou lepší.

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: út únor 28, 2012 8:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co se týče filtrů - doporučuji nastavit vždy defaultní nastavení, tj. žádné zploštění křivky, nebo oddálení účinku brzdy atd. Pak je opravdu rozdíl, jak co cítíte. Co se týče feedbacku, to už takový vliv na řízení nemá. Ale s těmito novými fyzikami doporučuji stáhnout feedback v RBR asi na 60% a nemusíte pak na volantu nic měnit oproti dosavadním zvyklostem. Feedback u nových fyzik je totiž docela výrazně silnější a osobně to vůbec nezvládám řídit, pokud je to naplno. Ale to ostatně odpovídá tomu, co říkali chlapi od třistajedničky na srazu TR 2007, že RBR má obecně ten feedback přehnaně silný.

Ad. Ostrovský - ta fotka je trošku tmavší, ale troufám si tvrdit, že to jsou jednoznačně helpery.

Edit: Děkujeme Dufsi za názorné fotky - Pech tedy helpery má. Díky moc


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt březen 01, 2012 21:53, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: út únor 28, 2012 8:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MIKL Tomas





Založen: 11. 04. 2005
Příspěvky: 820
Bydliště: Malenovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tlumiče od Pecha
Image
Image
Image

_________________
Team manager HSF rally team
Příspěvek Zaslal: čt březen 01, 2012 21:35
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem si pro srandu rozjel sezónu s Lancerem a asi bude muset přibýt v průběhu jízdy nový prvek - šetření auta. S touto koncepcí pružin se děje asi celkem realistická věc,a sice že když člověk opravdu nešetrně jezdí přes nějaké výmoly, nebo vymete nějaký příkop za divokého poskakování, v servisu jsou oddělaná uložení tlumiče. Což by odpovídalo tomu, co říkal myslím Prokop, že s enko se musí nappříklad a té šotolině šetřit a nejde s tím dělat to co s S2000 či WRC, se kterými se to dá naplno.
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2012 12:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za poznatek. To je ostatně důvod, proč by to bylo v této fázi potřeba už testovat online, jinak některé věci, které ukazuje jinak jen plugin neodhalíme.
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2012 13:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANZO Toni





Založen: 03. 03. 2010
Příspěvky: 10

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav: poslal jsem ti jeden replay, takze to tu moc nebudu rozepisovat, druha vec co, tak vzdycky kdyz se nejak s autem rozsekam, tak nikdy nechcipne motor, ale vzdycky zustane bezet s nulovyma otackama

edit: beru zpet to prvni, akorat mi nak vypadlo pripojeni pedalu Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2012 20:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díval sem se na to. Tak nevím... proto by byl dobrý online test, aby bylo jasně vidět, co je poškozené. Tady mi to přišlo, jako by ti odešla spojka či regulátor převodovky.

EDIT: Ok, příště si dej znova nastavit ovladač či tak něco, je to tam v nastavení přímo při jízdě, když dáš ESC. Zapojíš, dáš to a můžeš jet dál.


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne ne březen 04, 2012 22:11, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2012 21:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANZO Toni





Založen: 03. 03. 2010
Příspěvky: 10

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ne promin, koukni na edit, on se mi vypojil drat od pedalu Smile prave jsem to psal, protoze na HUD to nepsalo naky poskozeni, tak mi to prislo divny, az kdyz jsem to zapnul znova u nechtelo to jet, tak jsem zjistil ze mi vypadl ten drat Smile
Příspěvek Zaslal: ne březen 04, 2012 21:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JILEK Marek





Založen: 09. 07. 2006
Příspěvky: 56

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Klid před bouří? Very Happy Jak to chlapáci vypadá?
Příspěvek Zaslal: st březen 07, 2012 16:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
STROBL Michal





Založen: 25. 07. 2010
Příspěvky: 12
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

taky jsem zvedav...uz dlouho ani jedno pismenko Smile
Příspěvek Zaslal: čt březen 08, 2012 8:09
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zaujalo mě, jak realisticky teď vypadají replaye,tak jsem dal dohromady pár záběrů http://www.youtube.com/watch?v=QKnOLlDNXrQ
Příspěvek Zaslal: so březen 10, 2012 19:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUDICKY Mira





Založen: 29. 03. 2008
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

to je hodně dobrý Smile jak jsi tam dostal ty superzvuky ? Já u sebe slyším jenom motor a spolujezdce a gumy. Ty jo, hezký Smile

_________________
Míra Sudický
Příspěvek Zaslal: so březen 10, 2012 21:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jan Klimecký ... super. Díky. Výborná práce Very Happy
Příspěvek Zaslal: so březen 10, 2012 23:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
CERVENKA Filip





Založen: 09. 11. 2006
Příspěvky: 581
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Akorát na tom videu to ve vracáku na asfaltu hopsá jak koza. V takové míře jsem to ještě na rally neviděl a to jako fotograf stává vevnitř vrácáků celkem často... Very Happy

_________________
-> ANVEL Racing Team <- (Jednou lama navždy lama - Los Lamos)
G25 rulezz (už je to rukama, ne volantem)
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 0:18
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To houpání, o kterém píšeš, tam je pouze v jednom záběru a nestává se to často - příčinou je nejspíš hranatá trať, auto dostalo totiž velkou ránu na obě gumy při tom smyku - v reálu by se ti mohla guma vyzout, to ale RBR neumí a tam ty gumy zatím nefungují úplně nejlíp, takže se to takto rozhoupalo...

EDIT: ještě mě napadlo, jestli příčinou rozhoupání celého auta nemůže být příliš velký náklon auta ve smyku, kdy kola zalezla až do blatníků a třeba tím se to začalo hopat Very Happy

Na druhou stranu, houpe se to i v reálu, ale ne tak moc, jde to hezky vidět v tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=DvuNB9-lO5E

Jinak když jsem si dělal nějaké jízdy kvůli tomu videu, tak jsem zkoušel odfouknout gumy (na 190, míň to nejde) a auto už nemělo takovou tendenci se převracet na bok, hlavně v Bergheimu v těch krizových místech, které jsme tu rozebírali
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 8:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 82, 83, 84  Další
Strana 29 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme