Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
BRABLEC Jan





Založen: 23. 12. 2006
Příspěvky: 472
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ehm,ehm, dovolil bych si nesouhlasit. je to jen a jen v packách Wink
jedno sice letité, ale pořád koukatelné video: http://www.youtube.com/watch?v=mtwkcAozc0w

_________________
CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: út říjen 09, 2012 21:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Díky Hanes, už jsem to chtěl sám napsat, ale napsal jsi to sám, velmi kulantně "v packách" to skutečně je. Very Happy
Příspěvek Zaslal: út říjen 09, 2012 21:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chlapci, asi si nerozumieme.
V RBR sa driftovať dá, stačí siahnuť do fyziky a paradoxne pre suchý asfalt sa dá dosiahnuť akceptovateľného výsledku, pretože tam sa ten nešťastný efekt, ktorý sa snaží šmyk čo najskor ukončiť a prehodiť Vám prdel na druhú stranu ( asi to bude skutočne v gumách ako píše Walter ) dá nastaviť na rozumnú mieru. Ale rád by som videl autora toho videa ako prechádza dlhú tiahlu zákrutu na piesku, alebo šotoline "dveřma napřed". Možno je to v mojich prackách, ja to auto na stranu bez problému dostanem, ale proste ho v tej pozícii dlho stabilne neudržím, nech robím s volantom a plynom čokoľvek.
Stále si to ladím, skúšam všetko možné, najťažšie je dosiahnuť prijateľný kompromis pre všetky povrchy a typy zákrut. Proste do toho dostať aspoň kus tej "dospelosti v chovaní vozu", ktorou disponuje jazdný model rFactoru.
Až dospejem k nejakému slušnejšiemu výsledku, hodím to sem na ukážku.
Vašu poslednú fyziku som skúsil, držím palce, na mňa je to zatiaľ ale v štádiu, že je auto moc ťažkopádne. Wink
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 9:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ono je to ale opravdu v rukách. Zejména právě na té šotolině lze krásně autem jet bokem dost dlouhou dobu, bez zásahu do fyziky.
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 9:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to sa dá jazdiť aj v Dirt3.
Otázkou je ako sa v tom auto chová a ovláda. Tvoj argument je na úrovni obhájcu TDU2, ktorý prehlásil, že fyzika je síce divná, ale dá sa na to zvyknúť a potom je to paráda.
Pozri ja si tu určite nechcem hrať na odborníka. Mám len taký problém, že ak si zajazdím pár okruhov v rFaktore a potom presadnem do RBR, začnem niečo postrádať, resp sa vytratí tá ilúzia reality. A to myslím v rFaktore také okruhy, ktoré sú defakto na úrovni asfaltovej rally ( napr. Kicevo v Macedónii ).
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 11:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jizda bokem se ctyrkolou je v RBR obstojna, nepripada mi ani moc problematicka, a to ani na klavesnici, ikdyz je fakt, ze uplne 100% to neni.
chleba se lame u zadohrabu, zejmena na asfaltu v nizsich rychlostech(vracaky) to je tragicke a pripomina mi to neforemnost ISI(rF).
porovnavam zejmena s LFS, ktere bylo a je v tomhle proste uplne jinde
beru v potaz defaulty a soucasne pluginove fyziky.

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 11:33
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ja mám v rFactore Historic GTTC mod:
http://historicgt.8.forumer.com/viewtopic.php?p=327#327
doplnený o doladený Leo Bodnar plugin:
http://historicgt.8.forumer.com/viewtopic.php?t=2878&sid=20a899e5b9c5f672bc49d40927c56087
Tam sa jedná hlavne o "zadohraby" a pocit z jazdy je naprosto skvelý. Wink

Edit:
Ešte doplním. Ak píšeš, že v RBR je problém s autami s náhonom vzadu, defakto to nie je nič iné než obnažený problém, ktorý funguje aj u štvorkoliek, len to ten predný náhon trochu maskuje. Mne sa práve nepáči reakcia zadnej nápravy pri riadenom šmyku. Myslel som že je to hlavne otázka fungovania parametru Inertia obecne, ale začínam sa kloniť na Walterov názor, že sa jedná o problém pneumatík. Skúšal som totiž auto dostať do šmyku trhnutím volantu s vymáčknutou spojkou ( náhon nezaberá ) a to funguje celkom pekne. Po miernych úpravách základných parametrov váhy, zotrvačnosti i ťažiska sa auto položí do šmyku a zotrváva v ňom v celkom stabilnom pohybe. Akonáhle ale zapojím náhon a kolesá začnú hrabať, už sa začne chovať divne.
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 11:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Když už to teda trošku rozebíráme, tak je třeba napsat, že RBR počítá celé auto z hlediska setrvačnosti jako hmotný bod. Problém je, že pokud zatáčíte běžně, lze uvažovat setrvačnost ke svislé ose vzhledem k těžišti, jenže jakmile se to auto začne otáčet kolem jiného bodu, např. ve vracáku ručkou, otáčí se najednou zhruba kolem středu přední nápravy a ta setrvačnost je najednou jiná. Dosavadní fyzika to řeší tak, že je prostě ta setrvačnost strašně malá, menší než při otáčení na ručku, auto je jankovité (tím se maskují jiné problémy) a zejména se otáčí "instantně". Tuto věc nemůžeme nějak zásadně vylepšit, udělat hack na setrvačnost nejde.

Takže jediná možnost je nastavit kompromisní setrvačnost dle svislé osy mezi otáčením normálním a ve vracáku.

Co se týče samotného řízeného smyku - to nemá se setrvačností pranic společného. Setrvačnost má vliv pouze na to, jak rychle musíte reagovat, abyste ten smyk načli a udrželi. Ale na samotný vliv mají zásadní vliv diferenciály, geometrie náprav a ..... alfou omegou jsou parametry pneumatik, zejména SlpPkCrn, SlpPkTrct a další.
Příspěvek Zaslal: st říjen 10, 2012 14:53
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KEJVAL Ondrej





Založen: 26. 09. 2012
Příspěvky: 9

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem to tu prolez od první stránky až sem,nedalo mi to a otestoval jsem Escorta s poslední verzí všech fyzik,zejména na suchém asfaltu a musím říct,že oproti původní fyzice je to neskutečný posun kupředu! Páni tvořitelé sice tvrdí,že to není úplně top,ale pro mě osobně je už teď konečně radost jezdit se zadohrabem v RBR,jednoduše klobou dolů a palec nahoru Wink Pevně věřím,že se vaše veledílo povede a že se nenecháte odradit negativními reakcemi.Držím palce a zároveň se nemůžu dočkat Smile
Příspěvek Zaslal: čt říjen 11, 2012 0:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Opět jsem vlákno promazal. Děkuji za pochopení. Všem, které jsem tím naštval se omlouvám, ale držme se tématu.

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: čt říjen 11, 2012 9:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gašpo





Založen: 19. 12. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Bol to rozumný počin. Wink
Priaznivcom rally simulácie len prihodím odkaz:
http://www.youtube.com/user/niels007007
Ten chlapík odvádza peknú prácu, som zvedavý na výsledok. Škoda že sa rFactor a RBR nedajú zlepiť dohromady. To by ste chlapci vytrieskali z tej fyziky viacej. rFactor má aj lepšie zvuky a kvalitnejšie prepracované autá. Zase nedisponuje zmenami počasia, má veľmi málo kvalitne urobených rally tratí a nemožnosť vytvárania šampionátov. No, uvidíme v dvojke.
Počul som, že rally by mohla podporovať pripravovaná Asetto Corsa, ale to sú možno len tresky plesky.
Příspěvek Zaslal: čt říjen 11, 2012 9:41
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já si myslím, že není třeba cokoliv lepit dohromady. Rally se určitě dočkáš v rF2, ale těžko říct, jestli je to důvod k radosti - rF2 se mi zatím jeví jako dost amatérský pokus, který má sice super fyziku a pár dalších vychytávek, ale v základních věcech naprosto selhává a jen se ukazuje, jak moc jsou ISI neschopní udělat něco pořádně. AC bude určitě mnohem dál ve všem a kdyby se tam náhodou objevila rally, byl by to masakr, ale zatím tomu moc nevěřím, že by se něco takového mělo stát.
Příspěvek Zaslal: so říjen 13, 2012 18:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sumys





Založen: 07. 02. 2006
Příspěvky: 4

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolím si něco k AC, protože se o toto téma zajímám již dlouhou dobu a častokrát si s Radiátorama (beta testeři netkaru, budoucí beta testeři AC, znají se s Kunosem osobně a testovali AC i mimo gamescon) při závodech o tom píšu. Ano, jsem jeden z mála Čechů, co Netkar ještě hrajíSmile)) A co na to říkají? Grafická bomba a pocit z jízdy dvakrát lepší jako netkar. Takže komu se líbil netkar, bude asi AC milovat. Trochu bych chtěl ale zchladit očekávání z brzkého vydání. Všichni se na to sice klepeme, ale kdo zná Kunose a ví jak mají malý tým, tak určitě tuší, že zpoždění je blíž než svodidla na Tour de Corse:-) Co se týče rally do AC, tak sice bude podporován závod z bodu A do B a hra bude modding friendly s otevřenou architekturou, jenže.... auta asi určitě někdo udělá, ale stále zbývá udělat rally tratě, naprogramovat celej plugin s podporou rally, rozpis atd... Takže práce jako na kostele. To více věřím pCARS, kteří chtějí udělat časem po datumu vydání placený rally addon. Podívejte jakou obrovskou základnu má rfactor a doposud se mu nepodařilo do toho udělat jezditelnou rally platformu.
Příspěvek Zaslal: ne říjen 14, 2012 20:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

http://rallyworld.foroactivo.com/ skus to - mne sa to ako tak pozdava ale nie je to RBR, staci sa tam zaregistrovat aby si to mohol stiahnut
Příspěvek Zaslal: út říjen 16, 2012 17:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DOCKAL Stepan





Založen: 02. 05. 2005
Příspěvky: 338
Bydliště: Vsetín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nějaké závěry stojící za zveřejnění, po testování u Romana? Idea

_________________
... RBR I´m lovin it ... Image

Geofre eWRC RBR Rally Team
Příspěvek Zaslal: st říjen 24, 2012 8:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 82, 83, 84  Další
Strana 63 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme