Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Přesně tak. To je taky můj názor.
A ať se na mně nikdo nezlobí, ale pokud říznu vracák trošku víc (v rámci možností tratě - někde to přece není vhodné kvůli příkopu apod.), tak 45 s je prostě moc.
To už jsem kdysi vzpomínal třeba SR 5 min. To je v MS, ale tady máme 5 min. taky ačkoli jsou tratě několikrát kratší. Prostě pořádný nepoměr vůči reálu.
A pokud se přibližujeme reálu ve fyzikách, tak bysme neměli mít nějaké excesy v této oblasti. |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 16:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Co se týče kontroly textur, tentokrát zavedena není. Změny textur jsme nedělali tak razantní, že by bylo butné nastavovat kontrolu. Naopak dle mého názoru je trať výraznější a jízda po ní radostnější. Pokud budou v následujících podnicích zmeny zásadní (Vykácené stromy, vysázené stromy atd.) bude kontorla textur zavedena. Plugin pozná, jsou-li textury nainstalovány a jestli ne, do turnaje Tě nepustí. Předpokládám že tentokrát pojedou všichni s instalovanými texturami i bez kontroly.
Téma délky penalizace bych rád utnul. S tím se přesuňte do jiného vlákna. Pokud je penalizace automatická a jezdec podá proti tomu protest, po prozkoumání replaye traťovým komisařem, buď penalizaci smažeme, nebo snížíme. Je-li oprávněná (jak psal Chrást viditelně úmyslná) tak ji necháme. Penalizace co se přidávají dle kontrol po závodě jsou většinou pouze 20s. Snad jenom známý zkracovací recidivista Pták jednou dostal 40s. Ale to už fakt řezal moc. |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 16:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Pancocha Jaroslav: Stejne me to vypada, ale po preinstalovani pluginu uz to nedre.Driv totiz bylo horsi v tom ze jsem mel zarazeny uplne kola do podbehu ted to neni jen jsou pod zemi |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 16:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SULAN Martin
Založen: 29. 12. 2006 Příspěvky: 425 Bydliště: klatovy
|
Předmět: |
|
|
Na ty textury jsem se ptal, protože je v turnaji napásno, že jsou NUTNÉ. |
|
_________________ Honey, I´m home |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 17:04 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
K ubírání servisů: No nevím když se zmenšuje počet servisů v TR co je na tom blízko k realitě. Teď je to podle mně akorát, 30m servisu po 3-4RZ je naprosto ideální, přece tak nějak je to i v reálu. Tak proč to ještě zmenšovat . Jeden fakt je že se ukáže kdo umí "krotit auto" a druhá kdo jede "hyena styl". Já když jedu rally tak ji jedu srdcem a na 95% a to je pro mě skutečný zážitek. Jasně většinou to nedopadne... teda hodně často . Já mám prostě větší požitek z toho když vyhraju třeba 4 RZty a né z toho že pojedu 10-15 místa ale díky odpadu soupeřů dokončím 4tý . Tím samozřejmě nikoho nenapadám a nemyslím to nijak zle.... |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 18:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
30 minut servisu myslím v reálu není běžné. Spíš těch 20. A na kilometry by vycházelo tak na 8RZ v RBR. Nezapoměň že v reálu se jezdí mnohem delší zkoušky. A jsem rád že se nenavážíš do mého hyena stylu |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 18:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mno, ono to podle reálu vůbec není. Pokud se podíváš na délku RZ dané sekce v MS.
Např. ve Walesu se jela první sekce o délce 70 km, další 50 km a další 56 km. No a RZty Anglie v RBR jsou HF 6,1 km, Falstone 6,6 km, Chirdon 7,0 km, SS 4,8 km což dělá asi 6,3 km průměrně.
To znamená, že na sekci 1 MS ve Walesu by bylo potřeba 11 RZ a na další sekce zhruba 8-9 RZ.
Takový podnik álá MS v RBR by pak vypadal
1. Etapa 10 RZ servis 10 RZ
2. Etapa 8 RZ servis 8 RZ + SS
3. Etapa 8 RZ servis 8 RZ
Už mně několikrát napadlo, zkusit takový podnik udělat. Problém je v tom, že model poškození v RBR není naprogramován na takové délky a i běžné opotřebení je větší než v reálu. Zajímalo by mně, kdo by takový masox turnaj dojel |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 18:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRATOCHVIL Roman
Založen: 16. 06. 2006 Příspěvky: 145 Bydliště: Čína,Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Nakonec ta realita dopadne tak,že si dám PC ven před barák,natáhnu kabel a budu jezdit venku v dešti i sněhu.Pane joo,to bude zážitek |
|
_________________ Krtek
SUPER ZELENĚ ZELENÝ ADMIN
http://www.hsfrt.ic.cz/ |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 19:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PRIKRYL Roman
Založen: 11. 06. 2005 Příspěvky: 1715 Bydliště: Kroměříž
|
Předmět: |
|
|
Jo ten servis bych klidne daval i pozdeji, to to dle me by se k realu mohlo priblizit prece jen tam jsou RZ delsi. |
|
_________________ S.A.D.A.C. Motorsport driver |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 19:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
Ok, tak tyto argumenty beru, jenom nevím jestli se normálně auto opotřebovává stejně rychle jako v RBR (těsnení hlavy, převodovka) |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 21:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA Michal
Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 158
|
Předmět: Freizer |
|
|
Cau, nemate nekdo problem rozebehnout Freizer 2 ? Me to tuhne a tuhne a nejak se toho nemuzu zbavit
Tak je to jak psal Wally problem rbrdll. Musi se proste akorat cekat az se to rozjede, tak kdo bude mit stejnej problem, tak vydrzte a rz se spusti. |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 21:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
JAROLIMEK Tomas
Založen: 13. 06. 2005 Příspěvky: 271 Bydliště: Malá Skála
|
Předmět: |
|
|
Jasně:)Servisů míň aspoň se přestanu honit za těma na ktery nemam a budu moct jet udržbu |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 21:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Já sem píšu kvůli tomu setupu na asfalt. Sosnová mi jela po břiše, nicméně Jeux Plane také. Tím se omlouvám těm, které jsem vyplašil. Shake pro mě byl tedy OK, drhnutí podvozku bylo setupem a projevovalo se i na Francii.
A co se týká servisu, jsem pro současný stav, i když vlatně už nejezdím, takže spíše než "pocitově" mluvím "z většiny". Je to dobře, když má člověk při závodě nějakou obavu a nestřílí to s pocitem, že v servisu to opravím. Částečně to kompenzuje "promiňte tu morbidnost" strach o život. Protože v RBR se nemůžete zabít. Napálím to do stromu a nic. Ale když takhle v první RZ škrtnu a oddělám si řízení, nebo chladič, je hotovo... |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 22:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SIMCIK Petr
Založen: 16. 10. 2005 Příspěvky: 23 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Už se těším na TR GR, se zkracovanim servisu souhlasim |
|
|
Zaslal: čt prosinec 06, 2007 23:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|