Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

3. KCM Rally 1. - 7.11.2009
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KOZAK Jaroslav





Založen: 04. 03. 2009
Příspěvky: 253
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

délka servisu je opravdu strašně moc krátká.Tohle bude strašně náročná rally a cíl spatří asi jen ti nejlepší.My začátečníci nemáme moc šancí Sad
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 10:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine,nemůžu s Tebou souhlasit.Ono se ani v reálných závodech jezdci k autům nechovají jako v rukavičkách a konkrétně Nka prostě v RBR podvozkově moc nevydrží.Ty odbočky přes hranu,jako se nachází na Hrádkoch,tak takové se běžně vyskytují na českých silnicích(rally tratích),auta přes ně normálně přejíždí a podvozky to neničí.Bohužel v RBR toto dobře nefunguje,auta jdou častěj i přes střechu a mají občas po obyčejném průjezdu tímto druhem odbočky tlumiče kaput.Na co si ovšem nestěžuju,že i když ťuknu ve 20 do stromu,že občas končím,tak to prostě chodí i v reálu,viz na Jeseníkách Odložilík.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 10:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine, zcela nemůžu souhlasit. Nemluvím o jízdě na totální hraně. V tom Hrádku mluvím o vlastní zkušenosti z SADAC Rally, kde jsem jel vyloženě opatrně, čistě, prostě na pohodové dojetí a přesto byl po průjezdu Hrádku 2 (nebo 1 nevím přesně) tlumič zcela v háji. Takže naprostý nesouhlas - problém je i když jedeš hlavou, čistě, bez jakýchkoli chyb. Prostě realita v RBR má své omezení a ty je třeba respektovat. RBR nesimuluje vše dobře, má své mouchy.
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 10:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
ZAHORA Martin





Založen: 14. 10. 2006
Příspěvky: 401
Bydliště: Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak v tom případě se Vám omlouvám. Říkám to jen z vlastní zkušenosti, protože jsem s Lancerem EVO 9 na SADAC Rally neměl větší problémy. Takže asi navíc záleží i na autě a jeho nastavením...

_________________
ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 11:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
KOZAK Jaroslav





Založen: 04. 03. 2009
Příspěvky: 253
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám takoví dotaz.Když má jedna sekce třeba 4 rz je znát na té poslední rz opotřebení pneu nebo se mi to jen zdá?Vždy při závodě TR mám tento problém že v posledních rz auto strašně moc klouže.S tím servisem mi to příjde trochu zbytečně náročné.Tolik rz v jedné sekci a pak jen 30.minut servis?Po první rz máme 20.minut servis a po 6rz 30.minut?????? Sad
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNCL Karel





Založen: 13. 05. 2006
Příspěvky: 552
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Nezdá se ti to Jardo. Auto se v dlouhém závodě skutečně opotřebovává. Nikde není schopen zajet (kromě Solbyho) stejný čas na první a 12 RZ. Nevíme ale, co přesně to zpomalení způsobuje. Pneumatiky to pravděpodobně nejsou Wink

_________________
Image

http://www.rbrgt.cz/
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SENK Michal





Založen: 21. 11. 2005
Příspěvky: 1525
Bydliště: Ostopovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Podle Mirka Frice to pneumatiky jsou. Bohužel na opotřebení pneumatik nepomůže jejich výměna v servisu Sad Jak bylo správně napsáno, RBR není dokonalé. Co se týče délky servisu, byl bych taky pro delší servis, ale další varianta co dovoluje plugin je 60min. A to je délka servisu po etapě. Tudíž si budeme muset vystačit s 30 minutama. Pro všechny je to ale stejné, tak se s tím holt budeme muset poprat a s tímto vědomím jet opatrně.

_________________
Image
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
TOMAN Patrik





Založen: 20. 09. 2009
Příspěvky: 27

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Co je to přesně za balíček, který je nutné stáhnout pro turnaj KCM?? V downloadu jsem nikde nic nenašel, tratě již mám stažené. Question

_________________
BMW ///M Power
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To KOZAK:
Přece nechceš,aby byl servis po každé RZ Laughing A to buď rád, že je pěkné počasí,původně byl návrh dát počasí řekněme nepěkné ... Very Happy Wink

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já si zase myslím,že vzhledem k fungování auta na začátku a ke konci etapy,to moc věcí krom pneumatik být nemůže.A určitě to podle mě nemá moc co dělat s výkonem,když člověk je rád,když se vůbec udrží na cestě.Zkoušel jsem i takový test,kdy jsem jel po minulém TR komplet stejnou první etapu a do druhé etapy jsem dal RZ,z poslední sekce 1.etapy s naprosto stejnýma podmínkama a v časech byly rozdíly na Noikru snad i 30s.Takže po etapě se jakoby pneu vymění,v obyč servise ovšem nikoliv.


Naposledy upravil RESL Jan dne út říjen 27, 2009 12:48, celkově upraveno 1 krát

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOZAK Jaroslav





Založen: 04. 03. 2009
Příspěvky: 253
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě právě příjde že auto je stejně rychlé furt ale prostě vždy v poslední rz dané sekce auto neuvěřitelně klouže a těžko se řídí Sad
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOZAK Jaroslav





Založen: 04. 03. 2009
Příspěvky: 253
Bydliště: Příbram

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jirko já to myslel že spíše nechápu že po jedné rz je 20.minut servis a po 6rz jen 30.minut to je trochu nevyvážené nebo jak bych to řekl.
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 12:49
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

ad absurdum: pojede se druha sekce prvni etapy na sotolinovem podvozku?

delejte to pls aspon trosku logicky realne, sportovne by nebyl zadny rozdil, kdyby prvni etapa byla koplet sotolina a druha asfalt, a tvarilo by se to logicteji... takhle je predstava, ze s autem rozsekanym ze sotolin po pulhodinovem servise odjizdim s okruhovou zehlickou, ponekud smesna

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 13:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jak píše Michal, 30 je vám málo a 60 je moc. Kdyby plugin nabízel 45 minut, bylo by to ideální. Taky by bylo dobrý nějak optimalizovat délky oprav. K tomu Odložilíkovi jak psal Honza, tam byla smůla, že se mu utrhla flaška na tlumiči, jinak auto jelo. Ale sám jsem se tomu divil, byla to pěkná petelice. Mě se včera stalo s 207 na Oslí, že jsem skočil v zatáčce a jak se auto po dopadu opřelo o levou stranu tak se poškodilo zavěšení LZ kola. Ale tak to prostě chodí. Kolikrát stačí málo. Ale já jsem rád za tyto podmínky, aspoň nám ty absolutní střelci typu David Kučera nebudou tolik nakládat. Snad Very Happy

PS: Jak by řekl Ášín: "Všický to máme stejný" Wink

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 13:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To VyShi:
Jak to jako myslíš na šoto podvozku Question Co vidím,tak na začátku KAŽDÉ sekce lze změnit pneu a nastavení...tak co víc ještě chceš Question Wink

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: út říjen 27, 2009 13:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Další
Strana 2 z 23

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme