Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
délka servisu je opravdu strašně moc krátká.Tohle bude strašně náročná rally a cíl spatří asi jen ti nejlepší.My začátečníci nemáme moc šancí |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 10:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Martine,nemůžu s Tebou souhlasit.Ono se ani v reálných závodech jezdci k autům nechovají jako v rukavičkách a konkrétně Nka prostě v RBR podvozkově moc nevydrží.Ty odbočky přes hranu,jako se nachází na Hrádkoch,tak takové se běžně vyskytují na českých silnicích(rally tratích),auta přes ně normálně přejíždí a podvozky to neničí.Bohužel v RBR toto dobře nefunguje,auta jdou častěj i přes střechu a mají občas po obyčejném průjezdu tímto druhem odbočky tlumiče kaput.Na co si ovšem nestěžuju,že i když ťuknu ve 20 do stromu,že občas končím,tak to prostě chodí i v reálu,viz na Jeseníkách Odložilík. |
|
_________________
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 10:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Martine, zcela nemůžu souhlasit. Nemluvím o jízdě na totální hraně. V tom Hrádku mluvím o vlastní zkušenosti z SADAC Rally, kde jsem jel vyloženě opatrně, čistě, prostě na pohodové dojetí a přesto byl po průjezdu Hrádku 2 (nebo 1 nevím přesně) tlumič zcela v háji. Takže naprostý nesouhlas - problém je i když jedeš hlavou, čistě, bez jakýchkoli chyb. Prostě realita v RBR má své omezení a ty je třeba respektovat. RBR nesimuluje vše dobře, má své mouchy. |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 10:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZAHORA Martin
Založen: 14. 10. 2006 Příspěvky: 401 Bydliště: Olomouc
|
Předmět: |
|
|
Tak v tom případě se Vám omlouvám. Říkám to jen z vlastní zkušenosti, protože jsem s Lancerem EVO 9 na SADAC Rally neměl větší problémy. Takže asi navíc záleží i na autě a jeho nastavením... |
|
_________________ ZahyM
CRF RBR team - Logitech DFP 648° => Fotky |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Mám takoví dotaz.Když má jedna sekce třeba 4 rz je znát na té poslední rz opotřebení pneu nebo se mi to jen zdá?Vždy při závodě TR mám tento problém že v posledních rz auto strašně moc klouže.S tím servisem mi to příjde trochu zbytečně náročné.Tolik rz v jedné sekci a pak jen 30.minut servis?Po první rz máme 20.minut servis a po 6rz 30.minut?????? |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUNCL Karel
Založen: 13. 05. 2006 Příspěvky: 552 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Nezdá se ti to Jardo. Auto se v dlouhém závodě skutečně opotřebovává. Nikde není schopen zajet (kromě Solbyho) stejný čas na první a 12 RZ. Nevíme ale, co přesně to zpomalení způsobuje. Pneumatiky to pravděpodobně nejsou |
|
_________________
http://www.rbrgt.cz/ |
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Podle Mirka Frice to pneumatiky jsou. Bohužel na opotřebení pneumatik nepomůže jejich výměna v servisu Jak bylo správně napsáno, RBR není dokonalé. Co se týče délky servisu, byl bych taky pro delší servis, ale další varianta co dovoluje plugin je 60min. A to je délka servisu po etapě. Tudíž si budeme muset vystačit s 30 minutama. Pro všechny je to ale stejné, tak se s tím holt budeme muset poprat a s tímto vědomím jet opatrně. |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
TOMAN Patrik
Založen: 20. 09. 2009 Příspěvky: 27
|
Předmět: |
|
|
Co je to přesně za balíček, který je nutné stáhnout pro turnaj KCM?? V downloadu jsem nikde nic nenašel, tratě již mám stažené. |
|
_________________ BMW ///M Power |
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
To KOZAK:
Přece nechceš,aby byl servis po každé RZ A to buď rád, že je pěkné počasí,původně byl návrh dát počasí řekněme nepěkné ... |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Já si zase myslím,že vzhledem k fungování auta na začátku a ke konci etapy,to moc věcí krom pneumatik být nemůže.A určitě to podle mě nemá moc co dělat s výkonem,když člověk je rád,když se vůbec udrží na cestě.Zkoušel jsem i takový test,kdy jsem jel po minulém TR komplet stejnou první etapu a do druhé etapy jsem dal RZ,z poslední sekce 1.etapy s naprosto stejnýma podmínkama a v časech byly rozdíly na Noikru snad i 30s.Takže po etapě se jakoby pneu vymění,v obyč servise ovšem nikoliv. |
Naposledy upravil RESL Jan dne út říjen 27, 2009 12:48, celkově upraveno 1 krát
|
_________________
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Mě právě příjde že auto je stejně rychlé furt ale prostě vždy v poslední rz dané sekce auto neuvěřitelně klouže a těžko se řídí |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZAK Jaroslav
Založen: 04. 03. 2009 Příspěvky: 253 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
jirko já to myslel že spíše nechápu že po jedné rz je 20.minut servis a po 6rz jen 30.minut to je trochu nevyvážené nebo jak bych to řekl. |
|
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 12:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
ad absurdum: pojede se druha sekce prvni etapy na sotolinovem podvozku?
delejte to pls aspon trosku logicky realne, sportovne by nebyl zadny rozdil, kdyby prvni etapa byla koplet sotolina a druha asfalt, a tvarilo by se to logicteji... takhle je predstava, ze s autem rozsekanym ze sotolin po pulhodinovem servise odjizdim s okruhovou zehlickou, ponekud smesna |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: út říjen 27, 2009 13:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BICA Martin
Založen: 11. 12. 2006 Příspěvky: 1264 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Jak píše Michal, 30 je vám málo a 60 je moc. Kdyby plugin nabízel 45 minut, bylo by to ideální. Taky by bylo dobrý nějak optimalizovat délky oprav. K tomu Odložilíkovi jak psal Honza, tam byla smůla, že se mu utrhla flaška na tlumiči, jinak auto jelo. Ale sám jsem se tomu divil, byla to pěkná petelice. Mě se včera stalo s 207 na Oslí, že jsem skočil v zatáčce a jak se auto po dopadu opřelo o levou stranu tak se poškodilo zavěšení LZ kola. Ale tak to prostě chodí. Kolikrát stačí málo. Ale já jsem rád za tyto podmínky, aspoň nám ty absolutní střelci typu David Kučera nebudou tolik nakládat. Snad
PS: Jak by řekl Ášín: "Všický to máme stejný" |
|
_________________
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 13:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
To VyShi:
Jak to jako myslíš na šoto podvozku Co vidím,tak na začátku KAŽDÉ sekce lze změnit pneu a nastavení...tak co víc ještě chceš |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: út říjen 27, 2009 13:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|