|
TR test
druha etapa
10.10.2011 13:10 - 12.10.2011 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 5 - Joux Plane II Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 11.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TAUS Petr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:25.49 | | 122.8   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZISEK Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:26.39 | +0.90 +0.90 | 122.4 +0.08 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:27.70 | +2.21 +1.32 | 121.9 +0.20 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRANY Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 06:01.18 | +35.69 +33.47 | 110.6 +3.22 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDSKY Martin Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:25.49 01:00.00 | +1:00.00 +24.31 | 103.7 +5.41 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZISEK Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 21:22.86 | | 98.2   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Citroen C4 WRC 08 | WRC | 22:30.22 01:00.00 | +1:07.34 +1:07.34 | 93.3 +1.92 | 3. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRANY Martin Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 22:38.67 | +1:15.80 +8.44 | 92.7 +2.17 | 4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TAUS Petr Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 24:10.16 03:00.00 | +2:47.29 +1:31.49 | 86.9 +4.78 | 5. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDSKY Martin Citroen C4 WRC 08 | WRC | 24:23.02 03:00.00 | +3:00.15 +12.86 | 86.1 +5.15 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
8 | BRUDER Martin | Dik za test - vybornej | 8 | FRISTENSKY Jiri | ok, diky za testik. Setup jeste potrebuje doladit a bude OK. | 8 | HOFFMANN Jakub | jebu to | 8 | PETER Marek | ok | 8 | RIMSA Zdenek | pekny turnaj, mame se na co tesit...pjedu na jistotu, protoze asfalt neni muj salek kavy... | 8 | TAUS Petr | dik | 8 | VRANY Martin | Nebyla to zadna slava, hodne chyb. Diky za test :-) | 7 | FRISTENSKY Jiri | Mira na trati? Tak at ti to jede :-) | 7 | HOFFMANN Jakub | zabradli | 7 | PETER Marek | omg... | 6 | FRISTENSKY Jiri | to stoupani proste neumim, fix, se to snad nikdy nenaucim... | 6 | HOFFMANN Jakub | jo no tuhle rz jsem jel v IRC tak ji mam projetou , PB | 6 | PETER Marek | nejde to | 5 | HOFFMANN Jakub | skala me trefila primo do drevenych svodidel , no jo no asfalt | 5 | PETER Marek | neni to ono | 4 | HOFFMANN Jakub | strom | 4 | OSTROVSKY Milan | neco spatne, uplne sem mel ocesane pneu | 3 | HOFFMANN Jakub | v prvnim splitu venku a potom pres boudu tk jsem na to kaslal | 3 | OSTROVSKY Milan | aj... | 2 | BRUDER Martin | Hodiny | 2 | HOFFMANN Jakub | za druhym splitem jk je prujezd u te skaly tk auto slo pres strechu ven , nemam na to setup auto je nedotacive | 2 | MATUSU Jaromir | jjok | 2 | OSTROVSKY Milan | hodiny 200metru pred cilem | 2 | PETER Marek | 2x venku | 1 | BURYSEK Adam | takova facka do stromu :D | 1 | FRISTENSKY Jiri | nevim, jake casy tu jezdi ti ufouni z TR, ale asi to bude obklad :-) | 1 | HOFFMANN Jakub | prdele :( prvni jizda na vlhku a tk podelano , hned v tom vracaku po startu jsem byl venku a hrabal se pk velka chyba , mno a pri prujezdu prvnim splitem strom , auto nezatacelo | 1 | NEZVAL Adam | pekne Milane | 1 | OSTROVSKY Milan | muj nejlepsi cas, uvidime jak je konkurenceschopnej | 1 | PETER Marek | vubec v tom volantu nema cit kurva... kdy to ztrati grip atd... |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|