|
Hard Asfalt
Test
11.9.2012 23:35 - 13.9.2012 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Barum rally 2010 Semetin Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, hustý déšť, zataženo 11.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | JAROTEK Jiri Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:23.37 | | 109.9   | 2. | | DOKULIL Jiri Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 07:22.18 | +58.81 +58.81 | 95.3 +5.03 | 3. | | MARKOV Evgeniy Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 07:23.37 01:00.00 | +1:00.00 +1.19 | 95.0 +5.13 | = | | DIACONESCU Remus Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 07:23.37 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.0 +5.13 | = | | KUCEJ Milan Citroen Xsara | WRC | 07:23.37 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.0 +5.13 | = | | KOLLARIK Slavo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 07:23.37 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.0 +5.13 | = | | WALCZAK Sylwester Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 07:23.37 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 95.0 +5.13 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | JAROTEK Jiri Citroen C4 WRC 08 | WRC | 27:06.35 01:00.00 | | 105.6   | 2. | -1 | | DOKULIL Jiri Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 27:39.46 | +33.11 +33.11 | 103.5 +0.69 | 3. | | | KOLLARIK Slavo Citroen C4 WRC 08 | WRC | 29:39.05 03:00.00 | +2:32.69 +1:59.59 | 96.5 +3.20 | 4. | | | DIACONESCU Remus Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 30:01.30 02:00.00 | +2:54.95 +22.25 | 95.3 +3.67 | 5. | | | WALCZAK Sylwester Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 30:44.61 04:00.00 | +3:38.26 +43.31 | 93.1 +4.58 | 6. | | | MARKOV Evgeniy Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 31:09.58 04:00.00 | +4:03.23 +24.97 | 91.8 +5.10 | 7. | +2 | | KUCEJ Milan Citroen Xsara | WRC | 33:21.49 01:00.00 | +6:15.14 +2:11.91 | 85.8 +7.86 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|