|
Test
12.4.2013 17:35 - 13.4.2013 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Prospect Ridge II A Výpis pro třídu (skupinu): WRC povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | GORALIK Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 03:56.63 | | 115.6   | 2. |  | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 04:16.26 | +19.63 +19.63 | 106.8 +2.58 | 3. |  | Frolov Dmitry Ford Escort WRC | WRC | 04:58.46 | +1:01.83 +42.20 | 91.7 +8.14 | 4. |  | VRANA Martin Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 05:36.95 | +1:40.32 +38.49 | 81.2 +13.20 | 5. |  | BAYKOV Oleg Citroen C4 WRC 08 | WRC | 06:56.63 03:00.00 | +3:00.00 +1:19.68 | 65.7 +23.68 | = |  | FRISTENSKY Jiri Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 06:56.63 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 65.7 +23.68 | = |  | CHARVAT Lukas Citroen Xsara | WRC | 06:56.63 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 65.7 +23.68 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +4 |  | GORALIK Lukasz Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 09:26.75 00:10.00 | | 104.8   | 2. |  |  | GRUSNY Sergey Citroen C4 WRC 08 | WRC | 09:30.31 | +3.56 +3.56 | 104.2 +0.22 | 3. | +3 |  | Frolov Dmitry Ford Escort WRC | WRC | 10:54.40 | +1:27.65 +1:24.09 | 90.8 +5.31 | 4. | -1 |  | VRANA Martin Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 11:00.33 | +1:33.58 +5.93 | 90.0 +5.67 | 5. | -4 |  | BAYKOV Oleg Citroen C4 WRC 08 | WRC | 11:48.34 03:00.00 | +2:21.59 +48.01 | 83.9 +8.58 | 6. | -2 |  | CHARVAT Lukas Citroen Xsara | WRC | 12:22.30 03:00.00 | +2:55.56 +33.96 | 80.0 +10.64 | 7. |  |  | FRISTENSKY Jiri Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 14:47.45 06:00.00 | +5:20.70 +2:25.13 | 66.9 +19.44 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|