# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Ford Fiesta R5 | RC2 | 12:36.64 | | 110.4   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | yggy Hyundai i20 R5 | RC2 | 12:44.03 | +7.39 +7.39 | 109.3 +0.32 |
3. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALDA Jan Ford Fiesta R5 | RC2 | 12:55.57 | +18.93 +11.54 | 107.7 +0.82 |
4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HINGAR Jan Subaru Impreza N15 R4 | RC2 | 12:57.07 | +20.43 +1.50 | 107.5 +0.88 |
5. | +2 | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Ford Fiesta R5 | RC2 | 13:06.50 | +29.85 +9.43 | 106.2 +1.29 |
6. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARCIK Petr Citroen DS3 R5 | RC2 | 13:07.24 | +30.60 +0.75 | 106.1 +1.32 |
7. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TOKOLY Vlado Ford Fiesta R5 | RC2 | 13:11.69 | +35.04 +4.44 | 105.5 +1.51 |
8. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Ford Fiesta R5 | RC2 | 13:46.99 | +1:10.34 +35.29 | 101.0 +3.03 |
9. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILKA Libor Skoda Fabia R5 | RC2 | 13:49.88 | +1:13.23 +2.90 | 100.6 +3.16 |
10. | +7 | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | Mazur Kirill Peugeot 208 T16 R5 (b) | RC2 | 14:37.46 | +2:00.81 +47.57 | 95.2 +5.21 |
11. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Subaru WRX STI 2015 GrpN | RC2 | 15:26.76 | +2:50.11 +49.30 | 90.1 +7.33 |
12. | +8 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Chaschin Andrey Citroen DS3 R5 | RC2 | 16:14.10 | +3:37.46 +47.34 | 85.7 +9.37 |
13. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAREKA Patrik Skoda Fabia R5 | RC2 | 17:47.88 05:00.00 | +5:11.23 +1:33.78 | 78.2 +13.42 |
14. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FIOLEK Jakub Hyundai i20 R5 | RC2 | 18:14.55 05:00.00 | +5:37.90 +26.67 | 76.3 +14.56 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Sznajderski Mateusz Ford Fiesta R5 | RC2 | 18:43.88 05:00.00 | +6:07.23 +29.33 | 74.3 +15.83 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BORUTA Janusz Ford Fiesta R5 | RC2 | 18:57.91 05:10.00 | +6:21.26 +14.03 | 73.4 +16.43 |
17. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WYSOCKI Grzegorz Hyundai i20 R5 | RC2 | 21:17.51 05:30.00 | +8:40.86 +2:19.60 | 65.4 +22.45 |
18. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ORAL Jakub Hyundai i20 R5 | RC2 | 22:34.17 10:00.00 | +9:57.52 +1:16.66 | 61.7 +25.76 |
19. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Tomas Ford Fiesta R5 | RC2 | 22:38.86 10:00.00 | +10:02.21 +4.69 | 61.5 +25.96 |
20. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZYCH Grzegorz Peugeot 207 S2000 Evo Plus | RC2 | 22:46.30 10:00.00 | +10:09.65 +7.44 | 61.1 +26.28 |
21. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Szopa Rafal Ford Fiesta R5 | RC2 | 22:48.96 10:00.00 | +10:12.30 +2.66 | 61.0 +26.39 |
22. | +5 | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | Ukacca77 Peugeot 207 S2000 Evo Plus | RC2 | 23:01.03 10:00.00 | +10:24.38 +12.07 | 60.5 +26.91 |
23. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NIGRIN Ondrej Hyundai i20 R5 | RC2 | 23:23.06 10:10.00 | +10:46.41 +22.03 | 59.5 +27.86 |
24. | +6 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SOJAK Ondrej Peugeot 207 S2000 | RC2 | 24:19.23 10:00.00 | +11:42.58 +56.17 | 57.2 +30.28 |
25. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHARVAT Matyas Ford Fiesta R5 | RC2 | 27:55.34 15:00.00 | +15:18.69 +3:36.11 | 49.9 +39.60 |
26. | +6 | | xjurecka Skoda Fabia R5 | RC2 | 32:32.32 20:00.00 | +19:55.67 +4:36.98 | 42.8 +51.54 |
= | +6 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | BUSCHBACHER Peter Ford Fiesta R5 | RC2 | 32:32.32 20:00.00 | +19:55.67 +0.00 | 42.8 +51.54 |