|
E1 VDRM Rallye Terre des Causses 2019
Etappe 1 des 4. Saisonlaufs der VDRM19. Im schönen Süden Frankreichs wühlen sich die Fahrzeuge durch die erste Schotterveranstaltung.
Denkt an Etappe 2!
Viel Spaß www.ly-racing.de
8.4.2019 6:30 - 15.4.2019 5:59 |
12345678 |
RZ/SS 4 - Gelles-Mas de Cance I B Výpis pro třídu (skupinu): RC2 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 5.1 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | STEINBERG Kurt Citroen DS3 R5 | RC2 | 18:26.84 | | 93.7   | 2. | | | Laim Hyundai i20 R5 | RC2 | 18:36.98 | +10.13 +10.13 | 92.8 +0.35 | 3. | | | REITER MAX Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:17.38 | +50.53 +40.40 | 89.6 +1.75 | 4. | +3 | | FRICKE Matthias Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:27.19 | +1:00.34 +9.81 | 88.8 +2.10 | 5. | | | PANYUSHKIN Evgenyi Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 19:32.66 00:10.00 | +1:05.81 +5.47 | 88.4 +2.29 | 6. | | | Nobody Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:37.46 | +1:10.61 +4.80 | 88.1 +2.45 | 7. | -3 | | YANOLIDIS Jannis Ford Fiesta R5 | RC2 | 19:38.88 | +1:12.03 +1.42 | 87.9 +2.50 | 8. | | | BORTZ Stefan Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:43.06 | +1:16.20 +4.18 | 87.6 +2.65 | 9. | | | Hartmann Erik Hyundai i20 R5 | RC2 | 19:44.94 | +1:18.09 +1.88 | 87.5 +2.71 | 10. | +1 | | MUELLER Norman Citroen C3 R5 | RC2 | 19:55.20 | +1:28.35 +10.26 | 86.7 +3.07 | 11. | -1 | | DECKER Jonas Citroen C3 R5 | RC2 | 19:58.85 | +1:32.01 +3.66 | 86.5 +3.19 | 12. | | | KLEIN Tobias Citroen C3 R5 | RC2 | 20:01.61 | +1:34.77 +2.76 | 86.3 +3.29 | 13. | | | LOEPP Sebastian Citroen C3 R5 | RC2 | 20:24.20 | +1:57.35 +22.58 | 84.7 +4.07 | 14. | | | Maier.Maximilian Peugeot 207 S2000 Evo Plus | RC2 | 20:44.17 | +2:17.32 +19.97 | 83.3 +4.77 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|