# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | AKERFELT Patrik Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:14.09 | | 134.2   |
2. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SAGRERAA Enzo Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:14.26 | +0.17 +0.17 | 134.1 +0.03 |
3. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Opel ADAM R2 | RC4 | 02:15.72 | +1.63 +1.46 | 132.6 +0.33 |
4. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SORIA Paulo Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:18.32 | +4.22 +2.60 | 130.1 +0.84 |
5. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:19.14 | +5.05 +0.83 | 129.4 +1.01 |
6. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEINBACH Lutz Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:20.23 | +6.14 +1.09 | 128.4 +1.23 |
7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:20.24 | +6.15 +0.01 | 128.3 +1.23 |
8. | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:20.27 | +6.18 +0.03 | 128.3 +1.24 |
9. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Qbart Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:20.86 | +6.77 +0.57 | 127.8 +1.35 |
10. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Piotr Staszczyk Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:22.17 | +8.08 +1.31 | 126.6 +1.62 |
11. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GRANDE Diego Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:22.45 | +8.36 +0.28 | 126.4 +1.67 |
12. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | Agustin-Cordoba Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:22.88 | +8.78 +0.44 | 126.0 +1.76 |
13. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | LEDESMA Ariel Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:23.01 | +8.92 +0.13 | 125.9 +1.78 |
14. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jorge Suarez Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:23.16 | +9.07 +0.15 | 125.7 +1.81 |
15. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCÍA David Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:24.43 | +10.34 +1.27 | 124.6 +2.07 |
16. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | HERNANDEZ Mikel Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:24.53 | +10.44 +0.09 | 124.5 +2.09 |
17. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | GonzaloBazan Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 02:25.33 | +11.24 +0.81 | 123.8 +2.25 |
18. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Patrinho Opel ADAM R2 | RC4 | 02:29.05 | +14.96 +3.72 | 120.8 +2.99 |
19. | | jorgeGonzalez17 Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:29.44 | +15.35 +0.39 | 120.4 +3.07 |
20. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KUSHNIR Maksim Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:29.59 | +15.50 +0.15 | 120.3 +3.10 |
21. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TARIN Juanjo Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:29.66 | +15.57 +0.07 | 120.3 +3.11 |
22. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SASTRE Rafa Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:30.74 | +16.64 +1.09 | 119.4 +3.33 |
23. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PORTAS Rafael Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:31.47 | +17.38 +0.73 | 118.8 +3.48 |
24. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | jonatan jorge Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:32.14 | +18.05 +0.67 | 118.3 +3.61 |
25. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CARRILLO Marc Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:37.83 | +23.74 +5.70 | 114.0 +4.75 |
26. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | COMA Albert Peugeot 208 R2 | RC4 | 02:37.95 | +23.86 +0.11 | 114.0 +4.77 |
27. | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | Niki Dimitrow Citroen C2 R2 Max | RC4 | 02:45.01 | +30.92 +7.06 | 109.1 +6.18 |
28. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jagermeister Opel ADAM R2 | RC4 | 03:05.50 | +51.41 +20.49 | 97.0 +10.28 |
29. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ANSANCS Emils Citroen C2 R2 Max | RC4 | 03:08.96 | +54.87 +3.46 | 95.3 +10.97 |
30. | | Novas David Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 03:32.95 | +1:18.86 +23.99 | 84.5 +15.77 |
31. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LEZA Aitor Citroen C2 R2 Max | RC4 | 03:54.17 00:50.00 | +1:40.08 +21.22 | 76.9 +20.02 |
32. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Eder Citroen C2 R2 Max | RC4 | 07:14.09 05:00.00 | +5:00.00 +3:19.92 | 41.5 +60.00 |