|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Opel ADAM R2 | RC4 | 05:19.99 | | 93.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UHLIR Vojtech Opel ADAM R2 | RC4 | 05:21.26 | +1.27 +1.27 | 93.0 +0.15 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUST Matej Opel ADAM R2 | RC4 | 05:23.00 | +3.01 +1.74 | 92.5 +0.36 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCOUREK Vasek Ford Fiesta R2 | RC4 | 05:37.39 | +17.39 +14.39 | 88.6 +2.10 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HEJL Michal Opel ADAM R2 | RC4 | 05:41.85 | +21.86 +4.46 | 87.4 +2.63 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHWARZ Martin Skoda Fabia R2 | RC4 | 06:00.26 | +40.27 +18.41 | 82.9 +4.85 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Opel ADAM R2 | RC4 | 06:00.43 | +40.44 +0.18 | 82.9 +4.87 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Opel ADAM R2 | RC4 | 06:03.40 | +43.41 +2.97 | 82.2 +5.23 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARKO Tibor Skoda Fabia R2 | RC4 | 06:45.25 | +1:25.26 +41.85 | 73.7 +10.27 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Opel ADAM R2 | RC4 | 08:26.43 | | 91.0   | 2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUST Matej Opel ADAM R2 | RC4 | 08:27.01 | +0.57 +0.57 | 90.9 +0.05 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UHLIR Vojtech Opel ADAM R2 | RC4 | 08:30.55 | +4.11 +3.54 | 90.3 +0.32 | 4. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HEJL Michal Opel ADAM R2 | RC4 | 09:01.10 | +34.67 +30.56 | 85.2 +2.71 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Opel ADAM R2 | RC4 | 09:18.86 | +52.42 +17.75 | 82.5 +4.10 | 6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Opel ADAM R2 | RC4 | 09:18.99 | +52.56 +0.14 | 82.4 +4.11 | 7. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHWARZ Martin Skoda Fabia R2 | RC4 | 09:26.90 | +1:00.47 +7.91 | 81.3 +4.72 | 8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCOUREK Vasek Ford Fiesta R2 | RC4 | 09:51.63 | +1:25.20 +24.73 | 77.9 +6.66 | 9. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARKO Tibor Skoda Fabia R2 | RC4 | 10:03.05 | +1:36.62 +11.42 | 76.4 +7.55 |
|
Sledovat turnaj živě
Nominace do poháru
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KLIMA Zdenek | Opel ADAM R2 | RC4 | Suchá šotolina | 01:42.25 | 03:33.61 | 05:19.99 | C | UHLIR Vojtech | Opel ADAM R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:00.69 | +00:02.20 | +00:01.26 | | HUST Matej | Opel ADAM R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:00.92 | +00:02.12 | +00:03.00 | C | KOCOUREK Vasek | Ford Fiesta R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:06.37 | +00:12.53 | +00:17.39 | | HEJL Michal | Opel ADAM R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:08.15 | +00:15.26 | +00:21.86 | | SCHWARZ Martin | Skoda Fabia R2 | RC4 | Suchá šotolina | +00:10.95 | +00:23.53 | +00:40.26 | C | TOMECEK Josef | Opel ADAM R2 | RC4 | Suchá šotolina | +00:15.77 | +00:29.28 | +00:40.44 | | TEPLY Radek | Opel ADAM R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:19.65 | +00:32.46 | +00:43.41 | | MARKO Tibor | Skoda Fabia R2 | RC4 | Suchá šotolina | +00:58.42 | +01:08.78 | +01:25.26 | C | HUST Jakub | Opel ADAM R2 | RC4 | Šotolinová intermedia | +00:56.62 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|