# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | BUCK Tyler Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 48:11.72 | | 95.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 48:47.00 | +35.28 +35.28 | 94.1 +0.46 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 49:47.98 | +1:36.26 +1:00.98 | 92.2 +1.26 |
4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 50:01.53 | +1:49.81 +13.55 | 91.8 +1.44 |
5. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 50:06.30 00:10.00 | +1:54.58 +4.76 | 91.6 +1.50 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 50:12.70 | +2:00.98 +6.40 | 91.4 +1.58 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 51:29.57 | +3:17.85 +1:16.87 | 89.1 +2.59 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 51:55.18 | +3:43.46 +25.61 | 88.4 +2.92 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 52:28.81 | +4:17.08 +33.63 | 87.5 +3.36 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 52:51.52 | +4:39.80 +22.71 | 86.8 +3.66 |
11. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 53:04.39 | +4:52.67 +12.87 | 86.5 +3.83 |
12. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Renault 5 Maxi Turbo GrpB | H/B | 53:16.13 00:10.00 | +5:04.41 +11.74 | 86.2 +3.98 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 53:39.70 | +5:27.98 +23.57 | 85.5 +4.29 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Ford RS200 GrpB | H/B | 53:52.57 | +5:40.85 +12.87 | 85.2 +4.46 |
15. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STAVA Radek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 54:49.38 | +6:37.66 +56.81 | 83.7 +5.20 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 54:57.56 | +6:45.84 +8.18 | 83.5 +5.31 |
17. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KELLNER Tomas Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 54:58.11 | +6:46.39 +0.55 | 83.5 +5.31 |
18. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lada VFTS GrpB | H/B | 56:51.52 00:33.00 | +8:39.79 +1:53.41 | 80.7 +6.79 |
19. | -8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOPP Tomas Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 57:42.90 05:10.00 | +9:31.17 +51.38 | 79.5 +7.47 |
20. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Lada VFTS GrpB | H/B | 65:11.24 05:00.00 | +16:59.52 +7:28.34 | 70.4 +13.33 |
21. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 69:28.10 05:00.00 | +21:16.38 +4:16.86 | 66.1 +16.68 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SK0UPIL Vladimir Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 71:48.32 15:00.00 | +23:36.60 +2:20.22 | 63.9 +18.52 |
23. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda 130 LR GrpB | H/B | 78:36.22 25:00.00 | +30:24.51 +6:47.91 | 58.4 +23.85 |
24. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KAHANEK Maxim Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 81:02.92 30:00.00 | +32:51.20 +2:26.69 | 56.6 +25.77 |
25. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STRNAD Vlastimil Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 84:50.31 35:00.00 | +36:38.59 +3:47.39 | 54.1 +28.74 |
26. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 85:57.02 30:00.00 | +37:45.30 +1:06.70 | 53.4 +29.61 |
27. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 92:08.13 40:00.00 | +43:56.41 +6:11.11 | 49.8 +34.46 |