# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | BUCK Tyler Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 29:29.92 | | 94.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 30:05.40 | +35.47 +35.47 | 92.1 +0.77 |
3. | +2 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 30:34.17 | +1:04.25 +28.77 | 90.7 +1.39 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 30:37.50 | +1:07.58 +3.33 | 90.5 +1.46 |
5. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 30:38.34 | +1:08.42 +0.84 | 90.5 +1.48 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 30:54.97 | +1:25.05 +16.63 | 89.7 +1.84 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 31:32.65 | +2:02.73 +37.68 | 87.9 +2.66 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOPP Tomas Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 31:41.09 00:10.00 | +2:11.16 +8.44 | 87.5 +2.84 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 31:56.33 | +2:26.41 +15.24 | 86.8 +3.17 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 32:31.48 | +3:01.56 +35.15 | 85.2 +3.93 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Ford RS200 GrpB | H/B | 32:44.01 | +3:14.09 +12.53 | 84.7 +4.20 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 32:48.17 | +3:18.25 +4.16 | 84.5 +4.29 |
13. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 32:53.97 | +3:24.05 +5.80 | 84.3 +4.42 |
14. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Renault 5 Maxi Turbo GrpB | H/B | 32:58.73 00:10.00 | +3:28.81 +4.76 | 84.1 +4.52 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 33:02.85 | +3:32.93 +4.12 | 83.9 +4.61 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 33:10.47 | +3:40.55 +7.62 | 83.6 +4.77 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STAVA Radek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 33:33.48 | +4:03.56 +23.01 | 82.6 +5.27 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KELLNER Tomas Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 33:55.36 | +4:25.44 +21.88 | 81.7 +5.75 |
19. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRAMER Jiri Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 34:48.26 05:00.00 | +5:18.33 +52.90 | 79.6 +6.89 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Lada VFTS GrpB | H/B | 35:06.10 00:33.00 | +5:36.18 +17.84 | 79.0 +7.28 |
21. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BIDA Zdenek Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 36:04.48 | +6:34.56 +58.38 | 76.8 +8.54 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SK0UPIL Vladimir Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 37:24.25 | +7:54.33 +1:19.77 | 74.1 +10.27 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Lada VFTS GrpB | H/B | 37:30.44 | +8:00.52 +6.19 | 73.9 +10.40 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda 130 LR GrpB | H/B | 43:40.00 10:00.00 | +14:10.08 +6:09.56 | 63.5 +18.40 |
25. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 44:19.87 05:00.00 | +14:49.95 +39.86 | 62.5 +19.26 |
26. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Opel Manta 400 GrpB | H/B | 45:25.99 10:10.00 | +15:56.07 +1:06.12 | 61.0 +20.69 |
27. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KAHANEK Maxim Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 46:44.74 15:00.00 | +17:14.82 +1:18.75 | 59.3 +22.40 |
28. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 47:20.49 10:00.00 | +17:50.57 +35.75 | 58.6 +23.17 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STRNAD Vlastimil Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 50:05.71 20:00.00 | +20:35.79 +2:45.22 | 55.3 +26.75 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Marek Skoda 130 LR GrpB | H/B | 56:47.99 25:00.00 | +27:18.07 +6:42.28 | 48.8 +35.46 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 57:11.03 25:00.00 | +27:41.11 +23.04 | 48.5 +35.95 |