|
E1 VDRM Rallye Sulingerland 2016
Erste Etappe des fünften Saisonlaufs der VDRM Saison 2016. Enge Straßen und die "Kleine Panzerplatte" warten auf euch.
Viel Spaß!
http://www.ly-racing.de
9.5.2016 0:01 - 15.5.2016 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Lessen II Výpis pro třídu (skupinu): H/B povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, před deštěm, oblačno 12.4 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MARZOA Juan Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 06:54.62 | | 107.7   | 2. |  | ORTIZ Jorge Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 07:01.81 | +7.19 +7.19 | 105.8 +0.58 | 3. |  | DROZDA Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 07:19.97 | +25.35 +18.16 | 101.5 +2.04 | 4. |  | DIACONESCU Remus Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 07:32.31 | +37.69 +12.34 | 98.7 +3.04 | 5. |  | ZAWISZA Maciej Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 09:54.62 03:00.00 | +3:00.00 +2:22.31 | 75.1 +14.52 | = |  | HUMMEL Stefan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 09:54.62 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 75.1 +14.52 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | MARZOA Juan Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 19:08.79 | | 100.0   | 2. |  |  | ORTIZ Jorge Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 19:23.75 | +14.96 +14.96 | 98.7 +0.47 | 3. |  |  | DROZDA Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 20:10.02 | +1:01.23 +46.27 | 94.9 +1.92 | 4. |  |  | DIACONESCU Remus Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 21:00.08 | +1:51.29 +50.06 | 91.1 +3.49 | 5. |  |  | ZAWISZA Maciej Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 28:08.79 09:00.00 | +9:00.00 +7:08.71 | 68.0 +16.93 | = |  |  | HUMMEL Stefan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 28:08.79 09:00.00 | +9:00.00 +0.00 | 68.0 +16.93 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|