# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 15:39.49 | | 102.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 15:58.71 | +19.22 +19.22 | 100.3 +0.72 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Juan Marzoa VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 16:41.17 | +1:01.67 +42.46 | 96.0 +2.31 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 16:53.89 | +1:14.39 +12.72 | 94.8 +2.79 |
5. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 17:05.11 | +1:25.62 +11.23 | 93.8 +3.21 |
6. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka Opel Kadett-E GSi 16V GrpA | H/A | 18:23.77 | +2:44.27 +1:18.65 | 87.1 +6.15 |
7. | -2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:02.88 05:00.00 | +6:23.38 +3:39.11 | 72.7 +14.36 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | tsuyo-555 Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 25:10.91 05:00.00 | +9:31.41 +3:08.03 | 63.6 +21.40 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 26:19.81 10:00.00 | +10:40.30 +1:08.90 | 60.8 +23.98 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | D_Abumov Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:11.98 10:00.00 | +11:32.48 +52.17 | 58.9 +25.94 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | t_leite Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 31:21.38 15:00.00 | +15:41.88 +4:09.40 | 51.1 +35.28 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | mikko81 Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 31:28.85 15:00.00 | +15:49.35 +7.47 | 50.9 +35.56 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Diore Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:30.23 15:00.00 | +15:50.73 +1.38 | 50.9 +35.61 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Rodrigues Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:47.05 15:00.00 | +16:07.55 +16.82 | 50.4 +36.24 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TŘETINA Vladan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:19.96 19:10.00 | +19:40.46 +3:32.91 | 45.3 +44.21 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Damian Pereira Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +19.34 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Miguel Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRÖHLICH Jan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ZILINSKAS Aurimas BMW E36 Compact F2000 | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Radek Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | DearHalo_lover Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | MANDZIJ Juan Esteban Audi 200 quattro GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Husa Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SAIZ Cayetano Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NUUTINEN Akseli Subaru Legacy BC RS GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | paue Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
= | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 35:39.30 20:00.00 | +19:59.80 +0.00 | 44.9 +44.94 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | TOKKE Egert BMW E36 Compact F2000 | H/A | 38:58.06 22:00.00 | +23:18.56 +3:18.76 | 41.1 +52.38 |