|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Luky Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:06.58 | | 86.8   | 2. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Audi 200 quattro GrpA | H/A | 03:06.69 | +0.11 +0.11 | 86.8 +0.02 | 3. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Niko Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 03:10.68 | +4.09 +3.99 | 85.0 +0.91 | 4. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Rossi MAURIZIO Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:16.34 | +9.76 +5.66 | 82.5 +2.17 | 5. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TOKOLY Vladimir Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:17.34 | +10.76 +1.00 | 82.1 +2.39 | 6. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | PITTAVINO Guido Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:24.16 | +17.57 +6.82 | 79.3 +3.91 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Luky Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:06.58 | | 86.8   | 2. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Audi 200 quattro GrpA | H/A | 03:06.69 | +0.11 +0.11 | 86.8 +0.02 | 3. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Niko Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 03:10.68 | +4.09 +3.99 | 85.0 +0.91 | 4. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Rossi MAURIZIO Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:16.34 | +9.76 +5.66 | 82.5 +2.17 | 5. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TOKOLY Vladimir Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:17.34 | +10.76 +1.00 | 82.1 +2.39 | 6. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | PITTAVINO Guido Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 03:24.16 | +17.57 +6.82 | 79.3 +3.91 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|