# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 60:53.03 | | 88.0   |
2. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 60:53.48 | +0.45 +0.45 | 88.0 +0.01 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 62:35.58 | +1:42.55 +1:42.10 | 85.6 +1.15 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 63:05.16 | +2:12.13 +29.58 | 84.9 +1.48 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 63:50.53 | +2:57.50 +45.37 | 83.9 +1.99 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:09.62 | +3:16.59 +19.09 | 83.5 +2.20 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:28.01 | +3:34.98 +18.39 | 83.1 +2.41 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 66:48.20 | +5:55.17 +2:20.19 | 80.2 +3.98 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 66:53.93 | +6:00.90 +5.73 | 80.1 +4.04 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 68:19.35 | +7:26.33 +1:25.43 | 78.4 +5.00 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 68:34.22 | +7:41.19 +14.86 | 78.1 +5.16 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 68:42.28 | +7:49.25 +8.06 | 78.0 +5.25 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOMANUS Mariusz Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 82:17.17 15:10.00 | +21:24.14 +13:34.89 | 65.1 +14.38 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MACKOWIAK Oskar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 89:17.91 25:00.00 | +28:24.88 +7:00.74 | 60.0 +19.09 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 91:19.30 31:00.00 | +30:26.27 +2:01.39 | 58.7 +20.45 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 94:33.55 30:00.00 | +33:40.52 +3:14.25 | 56.7 +22.63 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 97:45.17 35:00.00 | +36:52.14 +3:11.62 | 54.8 +24.77 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 97:56.48 35:00.00 | +37:03.44 +11.31 | 54.7 +24.90 |
19. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 98:32.47 35:00.00 | +37:39.44 +35.99 | 54.4 +25.30 |
20. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 101:05.38 00:02.00 | +40:12.35 +2:32.91 | 53.0 +27.01 |
21. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 101:12.51 40:00.00 | +40:19.48 +7.13 | 52.9 +27.09 |
22. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 101:43.99 35:00.00 | +40:50.96 +31.48 | 52.7 +27.45 |
23. | -2 | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Rabbit Runner Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 103:00.99 35:00.00 | +42:07.96 +1:17.00 | 52.0 +28.31 |
24. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Carlos Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 104:07.40 41:20.00 | +43:14.37 +1:06.41 | 51.5 +29.05 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 106:12.90 45:00.00 | +45:19.87 +2:05.50 | 50.4 +30.46 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PROKOPIK Mateusz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 119:57.33 55:00.00 | +59:04.30 +13:44.43 | 44.7 +39.69 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZINSKI Pawel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 120:34.20 60:00.00 | +59:41.17 +36.86 | 44.4 +40.10 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 121:42.50 60:15.00 | +60:49.47 +1:08.30 | 44.0 +40.87 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 125:52.26 65:00.00 | +64:59.23 +4:09.76 | 42.6 +43.66 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 129:47.95 70:00.00 | +68:54.92 +3:55.69 | 41.3 +46.30 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 146:12.36 60:00.00 | +85:19.33 +16:24.41 | 36.6 +57.33 |