# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 07:15.35 | | 116.6   |
2. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 07:41.67 | +26.32 +26.32 | 109.9 +1.87 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 07:41.70 | +26.35 +0.02 | 109.9 +1.87 |
4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEZSTAROSTI Jiri Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 07:45.50 | +30.15 +3.80 | 109.0 +2.14 |
5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 07:52.97 | +37.61 +7.48 | 107.3 +2.67 |
6. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 07:55.02 | +39.67 +2.04 | 106.9 +2.81 |
7. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PALACIO Victor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 07:56.23 00:15.00 | +40.88 +1.21 | 106.6 +2.90 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Karel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 07:57.08 | +41.73 +0.85 | 106.4 +2.96 |
9. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | COMPANY_Pere Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 08:06.83 | +51.48 +9.75 | 104.3 +3.65 |
10. | -2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 08:14.00 | +58.65 +7.17 | 102.8 +4.16 |
11. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Carlos Mota Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 08:21.48 00:10.00 | +1:06.13 +7.48 | 101.2 +4.69 |
12. | -10 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PISZCZEK Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:23.42 | +1:08.06 +1.94 | 100.8 +4.83 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBERA Michal Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 08:36.40 | +1:21.05 +12.99 | 98.3 +5.75 |
14. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVRA Lubos Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 08:37.77 | +1:22.42 +1.36 | 98.0 +5.85 |
15. | +3 | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 09:22.03 01:05.00 | +2:06.68 +44.27 | 90.3 +8.98 |
16. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ROMERA Alberto Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 09:49.10 | +2:33.75 +27.07 | 86.2 +10.90 |
17. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 10:09.56 | +2:54.21 +20.46 | 83.3 +12.36 |
18. | -8 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 12:44.41 05:00.00 | +5:29.06 +2:34.85 | 66.4 +23.34 |
19. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VELOSO Miguel angel Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 13:40.42 04:45.00 | +6:25.07 +56.01 | 61.9 +27.31 |
20. | -1 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | TAYLOR Douglas Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 15:24.55 05:00.00 | +8:09.20 +1:44.13 | 54.9 +34.70 |
21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Lubos Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 17:15.34 10:00.00 | +10:00.00 +1:50.80 | 49.0 +42.55 |
= | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DEL ROSARIO Nauzet Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 17:15.34 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 49.0 +42.55 |
= | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLOVEC Jan Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 17:15.34 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 49.0 +42.55 |
= | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JONASEK Matej Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 17:15.34 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 49.0 +42.55 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KOLAR Jakub Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 22:25.35 15:10.00 | +15:10.00 +5:10.00 | 37.7 +64.54 |