# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 24:50.25 | | 113.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 24:56.75 | +6.50 +6.50 | 113.3 +0.14 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 25:19.15 | +28.90 +22.40 | 111.6 +0.61 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZTWIERTNIA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 25:37.71 | +47.46 +18.55 | 110.3 +1.01 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 25:50.82 | +1:00.57 +13.11 | 109.3 +1.29 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 26:27.40 | +1:37.15 +36.58 | 106.8 +2.06 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 26:49.45 | +1:59.20 +22.05 | 105.4 +2.53 |
8. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 27:29.90 | +2:39.65 +40.45 | 102.8 +3.39 |
9. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 30:19.96 05:00.00 | +5:29.71 +2:50.06 | 93.2 +7.00 |
10. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Meka Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 31:38.14 05:00.00 | +6:47.89 +1:18.18 | 89.3 +8.66 |
11. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIODONSKI Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:32.05 05:00.00 | +8:41.79 +1:53.91 | 84.3 +11.08 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:16.06 15:15.00 | +15:25.81 +6:44.01 | 70.2 +19.66 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:25.92 15:00.00 | +15:35.67 +9.86 | 69.9 +19.87 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:28.11 15:00.00 | +15:37.86 +2.19 | 69.8 +19.91 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 40:42.23 15:00.00 | +15:51.99 +14.13 | 69.4 +20.21 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:56.60 15:45.00 | +16:06.35 +14.36 | 69.0 +20.52 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIEDZIAK Ireneusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:59.94 15:00.00 | +16:09.70 +3.35 | 68.9 +20.59 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FISZER Maks Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 41:39.79 15:00.00 | +16:49.54 +39.84 | 67.8 +21.43 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PROKOPIK Mateusz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:03.63 15:00.00 | +17:13.38 +23.84 | 67.2 +21.94 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Domaradzki Kamil Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 42:34.00 15:00.00 | +17:43.75 +30.37 | 66.4 +22.58 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Dehnel Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 45:21.99 20:00.00 | +20:31.74 +2:47.99 | 62.3 +26.15 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:42.32 25:00.00 | +24:52.07 +4:20.33 | 56.9 +31.68 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUPA Grzegorz Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 49:42.32 25:00.00 | +24:52.07 +0.00 | 56.9 +31.68 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORZALA Kacper Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 49:42.32 25:00.00 | +24:52.07 +0.00 | 56.9 +31.68 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:42.32 25:00.00 | +24:52.07 +0.00 | 56.9 +31.68 |
= | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 49:42.32 25:00.00 | +24:52.07 +0.00 | 56.9 +31.68 |