|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | marqusr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 02:09.34 | | 69.6   | 2. | | MARCIK Petr VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 02:15.12 | +5.78 +5.78 | 66.6 +2.31 | 3. | | WORONECKI Mirek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 02:17.03 | +7.69 +1.91 | 65.7 +3.08 | 4. | | PALEC Jan VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 02:20.68 | +11.34 +3.65 | 64.0 +4.54 | 5. | | MATEJKA Honza Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:09.34 05:00.00 | +5:00.00 +4:48.66 | 21.0 +120.00 | = | | gulafromzupcany BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 07:09.34 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 21.0 +120.00 | = | | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 07:09.34 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 21.0 +120.00 | = | | ZBORIL Martin Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:09.34 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 21.0 +120.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | marqusr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 38:04.46 | | 78.5   | 2. | | | MARCIK Petr VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 39:12.64 | +1:08.17 +1:08.17 | 76.2 +1.37 | 3. | | | WORONECKI Mirek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 40:56.04 | +2:51.57 +1:43.40 | 73.0 +3.45 | 4. | | | PALEC Jan VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 42:49.64 | +4:45.17 +1:53.60 | 69.8 +5.73 | 5. | | | MATEJKA Honza Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:22.91 20:40.00 | +21:18.44 +16:33.27 | 50.3 +25.67 | 6. | | | gulafromzupcany BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 69:09.97 30:00.00 | +31:05.50 +9:47.05 | 43.2 +37.46 | 7. | | | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 72:50.25 35:00.00 | +34:45.78 +3:40.28 | 41.0 +41.88 | = | | | ZBORIL Martin Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 72:50.25 35:00.00 | +34:45.78 +0.00 | 41.0 +41.88 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|