# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 50:24.14 | | 95.7   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 50:32.97 | +8.83 +8.83 | 95.4 +0.11 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SIMSON Gabriel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 51:14.27 | +50.13 +41.30 | 94.1 +0.62 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Tomppelix Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:18.58 | +2:54.44 +2:04.31 | 90.5 +2.17 |
5. | +1 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | BAKAI Peter Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 54:30.52 | +4:06.38 +1:11.94 | 88.5 +3.06 |
6. | +1 | ![Andorra Andorra](images/flgs/AD.gif) | CANALETA David Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 54:45.01 | +4:20.87 +14.49 | 88.1 +3.24 |
7. | +2 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Fast_Bruno Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:23.66 | +5:59.52 +1:38.65 | 85.5 +4.47 |
8. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:39.85 00:10.00 | +6:15.71 +16.19 | 85.1 +4.67 |
9. | +2 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | VAICEKAVICIUS Tomas Audi 200 quattro GrpA | H/A | 56:45.76 00:10.00 | +6:21.62 +5.91 | 85.0 +4.75 |
10. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Saltaev Alexander Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:43.95 | +7:19.81 +58.19 | 83.6 +5.47 |
11. | +2 | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | Princen Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:08.27 | +7:44.13 +24.32 | 83.0 +5.77 |
12. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:16.10 | +7:51.96 +7.83 | 82.8 +5.87 |
13. | -8 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Elguaje Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 58:20.79 05:00.00 | +7:56.65 +4.69 | 82.7 +5.93 |
14. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TRENOR Alejandro Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 59:31.56 05:10.00 | +9:07.41 +1:10.77 | 81.0 +6.81 |
15. | -7 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SANCHEZ Juanjo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 60:34.84 05:10.00 | +10:10.70 +1:03.28 | 79.6 +7.60 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Zuev Mikhail Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 61:04.72 | +10:40.58 +29.88 | 79.0 +7.97 |
17. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Stranger_71 VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 61:05.11 | +10:40.97 +0.39 | 79.0 +7.97 |
18. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ARCAS Pau Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 61:48.94 | +11:24.80 +43.83 | 78.0 +8.52 |
19. | +3 | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | SANTIAGO, Francisco Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 62:52.66 05:00.00 | +12:28.52 +1:03.72 | 76.7 +9.31 |
20. | -3 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | ilrocc Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 65:10.07 05:00.00 | +14:45.93 +2:17.41 | 74.0 +11.02 |
21. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAMCZAK Kuba Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 65:45.38 05:00.00 | +15:21.24 +35.31 | 73.4 +11.46 |
22. | -2 | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | Briclet Olivier Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 66:00.60 10:00.00 | +15:36.46 +15.22 | 73.1 +11.65 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | VAITEKUNAS Linas VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 66:02.78 04:30.00 | +15:38.64 +2.18 | 73.0 +11.67 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 71:04.09 20:00.00 | +20:39.95 +5:01.31 | 67.9 +15.42 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | MCFLINT Larry Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 73:30.35 20:00.00 | +23:06.22 +2:26.27 | 65.6 +17.24 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANIK Dusan Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 78:48.58 25:00.00 | +28:24.44 +5:18.22 | 61.2 +21.20 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | Nunes 12 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 90:02.45 30:00.00 | +39:38.31 +11:13.87 | 53.6 +29.58 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Peter GOROG Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 101:27.02 50:00.00 | +51:02.88 +11:24.57 | 47.6 +38.10 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MORANTE Ivan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 102:23.75 50:20.00 | +51:59.61 +56.73 | 47.1 +38.80 |