# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 55:55.15 | | 86.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:56.78 | +1.63 +1.63 | 86.9 +0.02 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:19.71 | +1:24.56 +1:22.93 | 84.8 +1.04 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANUSIEWICZ Wojciech Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:49.74 | +1:54.59 +30.03 | 84.0 +1.41 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:36.70 | +2:41.55 +46.96 | 82.9 +1.99 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:58.54 | +3:03.39 +21.84 | 82.4 +2.26 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 59:18.81 | +3:23.66 +20.27 | 81.9 +2.51 |
8. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 61:09.84 | +5:14.69 +1:51.03 | 79.5 +3.89 |
9. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 61:14.87 | +5:19.72 +5.03 | 79.3 +3.95 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 61:32.63 | +5:37.48 +17.76 | 79.0 +4.17 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 62:55.01 | +6:59.86 +1:22.38 | 77.2 +5.18 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 63:00.78 | +7:05.63 +5.77 | 77.1 +5.25 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DOMANUS Mariusz Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 72:20.92 10:10.00 | +16:25.77 +9:20.14 | 67.2 +12.17 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MACKOWIAK Oskar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 79:21.66 20:00.00 | +23:26.51 +7:00.74 | 61.2 +17.36 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 81:23.05 26:00.00 | +25:27.90 +2:01.39 | 59.7 +18.86 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 84:37.30 25:00.00 | +28:42.15 +3:14.25 | 57.4 +21.26 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 87:48.92 30:00.00 | +31:53.77 +3:11.62 | 55.3 +23.63 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 88:00.23 30:00.00 | +32:05.08 +11.31 | 55.2 +23.77 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 91:16.26 35:00.00 | +35:21.11 +3:16.03 | 53.2 +26.19 |
20. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 92:22.26 35:00.00 | +36:27.11 +1:06.00 | 52.6 +27.00 |
21. | -1 | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Rabbit Runner Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 93:04.74 30:00.00 | +37:09.59 +42.48 | 52.2 +27.53 |
22. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Carlos Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 94:11.15 36:20.00 | +38:16.00 +1:06.41 | 51.6 +28.35 |
23. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 94:59.16 35:00.00 | +39:04.01 +48.01 | 51.2 +28.94 |
24. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 95:52.63 35:00.00 | +39:57.48 +53.47 | 50.7 +29.60 |
25. | -3 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 96:16.66 40:00.00 | +40:21.51 +24.03 | 50.5 +29.90 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PROKOPIK Mateusz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 110:01.08 50:00.00 | +54:05.93 +13:44.42 | 44.2 +40.07 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZINSKI Pawel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 110:37.95 55:00.00 | +54:42.80 +36.86 | 43.9 +40.53 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 111:46.25 55:15.00 | +55:51.10 +1:08.30 | 43.5 +41.37 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 115:56.01 60:00.00 | +60:00.86 +4:09.76 | 41.9 +44.46 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 119:51.70 65:00.00 | +63:56.55 +3:55.69 | 40.5 +47.36 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 131:12.36 55:00.00 | +75:17.21 +11:20.66 | 37.0 +55.77 |