# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 32:45.32 | | 93.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:36.51 | +51.19 +51.19 | 91.0 +1.00 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 34:20.25 | +1:34.93 +43.74 | 89.1 +1.86 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 34:24.41 | +1:39.09 +4.16 | 88.9 +1.94 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:48.52 | +2:03.20 +24.11 | 87.9 +2.42 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 34:57.25 | +2:11.93 +8.73 | 87.5 +2.59 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHARVAT Matyas Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 35:23.05 | +2:37.72 +25.80 | 86.5 +3.09 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PERSEIN Danny Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:32.33 00:10.00 | +2:47.01 +9.27 | 86.1 +3.27 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 36:48.61 | +4:03.29 +1:16.28 | 83.1 +4.77 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Tomas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:05.79 | +4:20.47 +17.18 | 82.5 +5.11 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:10.44 | +4:25.13 +4.66 | 82.3 +5.20 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 37:16.69 | +4:31.37 +6.24 | 82.1 +5.32 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAKVID Milan VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 37:55.92 | +5:10.61 +39.24 | 80.7 +6.09 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 43:19.86 10:00.00 | +10:34.54 +5:23.93 | 70.6 +12.44 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 44:02.41 10:00.00 | +11:17.09 +42.55 | 69.5 +13.28 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TICHY Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 45:37.91 10:00.00 | +12:52.59 +1:35.50 | 67.1 +15.15 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BIDA Zdenek VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 47:14.25 10:00.00 | +14:28.93 +1:36.34 | 64.8 +17.04 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 52:57.38 15:00.00 | +20:12.06 +5:43.13 | 57.8 +23.77 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BASKO Karel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:08.39 20:00.00 | +20:23.07 +11.01 | 57.6 +23.98 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 54:03.21 20:00.00 | +21:17.89 +54.82 | 56.6 +25.06 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 54:17.01 20:00.00 | +21:31.69 +13.80 | 56.4 +25.33 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBIN Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 54:25.50 20:00.00 | +21:40.18 +8.49 | 56.2 +25.49 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRISANDA Luky Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +13:18.39 | 45.2 +41.15 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +0.00 | 45.2 +41.15 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +0.00 | 45.2 +41.15 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Lukas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +0.00 | 45.2 +41.15 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +0.00 | 45.2 +41.15 |
= | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 67:43.89 35:00.00 | +34:58.57 +0.00 | 45.2 +41.15 |