|
Shakedown 40. Barum Czech Rally Zlín 2010
Náročná rallye se vrací zpět v čase. 9. podnik IRC 2010. Období libozvučných atmosférických mootrů vozů S2000, které bojovali s produkčními vozy Mitsubishi Lancer Evo IX. Kdo vyhraje nejnáročnější podnik IRC ve virtuálním světě?
17.7.2023 14:26 - 20.7.2023 23:59 |
123 |
RZ/SS 1 - Volný trénink Výpis pro třídu (skupinu): H/A povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, hustý déšť, zataženo 3.2 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | TOMECEK Libor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 02:33.17 | | 75.2   | 2. | | PRIKRYL Martin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 02:39.37 | +6.19 +6.19 | 72.3 +1.94 | 3. | | TOMECEK Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 02:55.39 | +22.22 +16.03 | 65.7 +6.94 | 4. | | MARYSKO Tony Citroen Xsara Kit Car | H/A | 03:02.27 | +29.10 +6.88 | 63.2 +9.09 | 5. | | SERY Jakub Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 03:20.35 | +47.17 +18.07 | 57.5 +14.74 | 6. | | MOC Lukáš Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 03:50.32 | +1:17.15 +29.97 | 50.0 +24.11 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | TOMECEK Libor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 02:33.17 | | 75.2   | 2. | | PRIKRYL Martin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 02:39.37 | +6.19 +6.19 | 72.3 +1.94 | 3. | | TOMECEK Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 02:55.39 | +22.22 +16.03 | 65.7 +6.94 | 4. | | MARYSKO Tony Citroen Xsara Kit Car | H/A | 03:02.27 | +29.10 +6.88 | 63.2 +9.09 | 5. | | SERY Jakub Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 03:20.35 | +47.17 +18.07 | 57.5 +14.74 | 6. | | MOC Lukáš Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 03:50.32 | +1:17.15 +29.97 | 50.0 +24.11 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|