# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 57:04.60 | | 91.7   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 57:10.26 | +5.66 +5.66 | 91.5 +0.06 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 58:02.74 | +58.14 +52.48 | 90.1 +0.67 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 58:21.82 | +1:17.22 +19.07 | 89.6 +0.89 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PRIKRYL Roman Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 58:28.22 | +1:23.62 +6.40 | 89.5 +0.96 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:01.16 | +1:56.56 +32.94 | 88.6 +1.34 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:02.74 | +1:58.14 +1.58 | 88.6 +1.35 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:13.18 00:10.00 | +2:08.58 +10.44 | 88.3 +1.47 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:16.31 | +2:11.71 +3.13 | 88.3 +1.51 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:39.09 | +2:34.49 +22.78 | 87.7 +1.77 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 59:48.35 | +2:43.75 +9.26 | 87.5 +1.88 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 60:54.36 | +3:49.76 +1:06.01 | 85.9 +2.63 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Audi 200 quattro GrpA | H/A | 61:27.47 | +4:22.87 +33.11 | 85.1 +3.01 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANGER Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 61:28.92 | +4:24.32 +1.45 | 85.1 +3.03 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 61:30.74 | +4:26.14 +1.82 | 85.1 +3.05 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 62:38.04 00:10.00 | +5:33.44 +1:07.30 | 83.5 +3.82 |
17. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DLOUHY Vladimir Audi 200 quattro GrpA | H/A | 63:17.39 | +6:12.79 +39.35 | 82.7 +4.28 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 64:00.73 | +6:56.13 +43.34 | 81.7 +4.77 |
19. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PTACEK Martin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 64:55.97 05:00.00 | +7:51.37 +55.24 | 80.6 +5.41 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 83:45.13 20:00.00 | +26:40.53 +18:49.16 | 62.5 +18.35 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 98:33.42 40:00.00 | +41:28.82 +14:48.29 | 53.1 +28.54 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 103:55.26 45:00.00 | +46:50.66 +5:21.83 | 50.3 +32.23 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 104:04.57 45:00.00 | +46:59.97 +9.31 | 50.3 +32.34 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Jr. Audi 200 quattro GrpA | H/A | 111:40.67 55:00.00 | +54:36.07 +7:36.10 | 46.8 +37.57 |
= | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZAK Jaroslav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 111:40.67 55:00.00 | +54:36.07 +0.00 | 46.8 +37.57 |