# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORAVEK Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 49:33.52 | | 97.1   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BABAK Ondrej Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 49:50.41 | +16.89 +16.89 | 96.5 +0.21 |
3. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 50:13.61 | +40.09 +23.20 | 95.8 +0.50 |
4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 50:59.06 | +1:25.54 +45.45 | 94.4 +1.07 |
5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 52:05.62 | +2:32.10 +1:06.56 | 92.4 +1.90 |
6. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZKUTA Mateusz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 52:18.53 | +2:45.01 +12.91 | 92.0 +2.06 |
7. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL David Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 53:15.09 | +3:41.57 +56.56 | 90.4 +2.76 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JIRANEK Tomas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 53:25.72 | +3:52.20 +10.63 | 90.1 +2.90 |
9. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 53:35.43 | +4:01.91 +9.71 | 89.8 +3.02 |
10. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEZSTAROSTI Jiri Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 54:08.57 | +4:35.05 +33.14 | 88.9 +3.43 |
11. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SALAC Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 54:15.10 | +4:41.58 +6.53 | 88.7 +3.51 |
12. | -11 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 54:17.37 05:00.00 | +4:43.85 +2.27 | 88.6 +3.54 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:14.78 00:10.00 | +5:41.26 +57.41 | 87.1 +4.26 |
14. | -9 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:19.75 05:00.00 | +5:46.23 +4.97 | 87.0 +4.32 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:26.62 | +5:53.10 +6.87 | 86.8 +4.40 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 56:43.56 | +7:10.04 +1:16.94 | 84.8 +5.36 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:07.08 20:00.00 | +21:33.56 +14:23.52 | 67.7 +16.13 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BONCELA Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:16.04 20:00.00 | +21:42.52 +8.96 | 67.5 +16.24 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUBSKY Frantisek Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 80:13.56 25:00.00 | +30:40.04 +8:57.52 | 60.0 +22.94 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 90:59.02 40:00.00 | +41:25.50 +10:45.46 | 52.9 +30.99 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 94:33.39 45:00.00 | +44:59.87 +3:34.37 | 50.9 +33.66 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 94:43.38 45:00.00 | +45:09.86 +9.99 | 50.8 +33.79 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 98:34.11 48:30.00 | +49:00.59 +3:50.73 | 48.8 +36.67 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 99:16.92 50:00.00 | +49:43.40 +42.81 | 48.5 +37.20 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Petr Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 99:23.39 50:00.00 | +49:49.87 +6.47 | 48.4 +37.28 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 99:24.77 50:00.00 | +49:51.25 +1.38 | 48.4 +37.30 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Daniel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 104:07.37 55:00.00 | +54:33.85 +4:42.60 | 46.2 +40.82 |