|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | STOLFA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 03:53.79 | | 92.4   | 2. | | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 04:08.29 | +14.51 +14.51 | 87.0 +2.42 | 3. | | KULHANEK Miras Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:10.97 | +17.19 +2.68 | 86.1 +2.86 | 4. | | DVORAK Karel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 04:13.96 | +20.17 +2.98 | 85.1 +3.36 | 5. | | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 04:17.74 | +23.96 +3.79 | 83.8 +3.99 | 6. | | VYSLOUZIL Dave Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 04:19.37 | +25.58 +1.63 | 83.3 +4.26 | 7. | | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 04:24.30 | +30.52 +4.93 | 81.7 +5.09 | 8. | | SERBAUM Lukas BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 04:36.42 | +42.63 +12.12 | 78.1 +7.11 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | KULHANEK Miras Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:12.53 | | 95.7   | 2. | +5 | | STOLFA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 08:14.85 | +2.31 +2.31 | 95.3 +0.18 | 3. | -1 | | DVORAK Karel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 08:18.54 | +6.01 +3.68 | 94.6 +0.46 | 4. | -1 | | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 08:18.98 | +6.45 +0.44 | 94.5 +0.49 | 5. | -1 | | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 08:30.19 | +17.66 +11.21 | 92.4 +1.35 | 6. | | | VYSLOUZIL Dave Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 08:37.68 | +25.16 +7.49 | 91.1 +1.92 | 7. | -2 | | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 08:38.75 | +26.22 +1.07 | 90.9 +2.00 | 8. | | | SERBAUM Lukas BMW M3 E30 GrpA 1987 | H/A | 09:15.61 | +1:03.08 +36.86 | 84.9 +4.82 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|