# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:29.98 | | 134.5   |
2. | +6 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:35.48 | +5.50 +5.50 | 133.2 +0.26 |
3. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | koivisto jasper Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:41.27 | +11.29 +5.79 | 131.9 +0.53 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Anders SVARD Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 09:43.32 | +13.34 +2.04 | 131.5 +0.63 |
5. | +2 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 09:44.25 | +14.28 +0.94 | 131.2 +0.67 |
6. | +3 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | LAPINSKAS Remigijus Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 09:48.93 | +18.95 +4.68 | 130.2 +0.89 |
7. | -6 | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 09:49.76 | +19.79 +0.83 | 130.0 +0.93 |
8. | -5 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Prokopev Vadim Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:52.73 | +22.75 +2.97 | 129.4 +1.07 |
9. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Karol MYRCHA Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 09:58.97 | +28.99 +6.24 | 128.0 +1.36 |
10. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Leon Agustin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 10:10.09 | +40.11 +11.12 | 125.7 +1.88 |
11. | -1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 10:22.48 | +52.51 +12.39 | 123.2 +2.47 |
12. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Lada Kalina RC2 GrpA | H/A | 10:22.54 | +52.56 +0.05 | 123.2 +2.47 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Rossi MAURIZIO Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 10:24.29 | +54.31 +1.75 | 122.8 +2.55 |
14. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONI rubens Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 10:24.57 | +54.60 +0.28 | 122.8 +2.56 |
15. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Eddi Schulze Audi 200 quattro GrpA | H/A | 10:28.72 | +58.74 +4.13 | 122.0 +2.76 |
16. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Brzezowski Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 10:32.74 | +1:02.76 +4.01 | 121.2 +2.95 |
17. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | HARO Guillermo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 10:35.02 | +1:05.04 +2.27 | 120.8 +3.05 |
18. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | AVELLO Rubén Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 10:37.45 | +1:07.47 +2.43 | 120.3 +3.17 |
19. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | QDASIEWICZ Yarecki Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 10:38.08 | +1:08.09 +0.63 | 120.2 +3.20 |
20. | +2 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Vesdu1 Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 10:43.93 | +1:13.95 +5.85 | 119.1 +3.47 |
21. | +5 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STROBELT JP Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 10:45.63 | +1:15.65 +1.70 | 118.8 +3.55 |
22. | +1 | ![Colombia Colombia](images/flgs/CO.gif) | OLAYA Henry Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 10:50.22 | +1:20.23 +4.59 | 117.9 +3.77 |
23. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAMSIK Daniel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 10:52.11 | +1:22.13 +1.88 | 117.6 +3.86 |
24. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POZNICEK Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 10:57.54 | +1:27.56 +5.43 | 116.6 +4.11 |
25. | +7 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOLCZYNSKI Hubert Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 10:58.64 | +1:28.66 +1.10 | 116.4 +4.16 |
26. | -14 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJCZAK Damian Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 11:01.12 | +1:31.14 +2.48 | 116.0 +4.28 |
27. | +3 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | MULLAN Stephen Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 11:03.92 | +1:33.95 +2.80 | 115.5 +4.41 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | VITOLS Martins Lada Kalina RC2 GrpA | H/A | 11:07.36 | +1:37.38 +3.44 | 114.9 +4.57 |
29. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HABR Michal Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 11:12.28 | +1:42.30 +4.92 | 114.1 +4.80 |
30. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 11:27.41 | +1:57.43 +15.13 | 111.5 +5.51 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Paul Canel Paya Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 11:43.74 | +2:13.76 +16.32 | 109.0 +6.28 |
32. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PROSEK David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 11:51.97 | +2:21.99 +8.23 | 107.7 +6.67 |
33. | +6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANUSZEWSKI Bartosz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 11:54.84 | +2:24.86 +2.87 | 107.3 +6.80 |
34. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SANCHEZ Juanjo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 12:01.37 | +2:31.38 +6.53 | 106.3 +7.11 |
35. | +1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | GYLYS Arunas Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 12:12.83 | +2:42.85 +11.46 | 104.6 +7.65 |
36. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MORCUENDE Miguel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 12:34.36 00:10.00 | +3:04.38 +21.53 | 101.6 +8.66 |
37. | -4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Elguaje Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 13:50.50 | +4:20.52 +1:16.14 | 92.3 +12.23 |
38. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LUBANSKI Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 14:30.80 | +5:00.83 +40.31 | 88.1 +14.12 |
39. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LIPINSKI Lukasz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 14:40.32 | +5:10.33 +9.52 | 87.1 +14.57 |
40. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Misiek98 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 15:20.42 05:00.00 | +5:50.45 +40.10 | 83.3 +16.45 |
41. | -3 | | Mats Kraft Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 16:24.69 05:00.00 | +6:54.71 +1:04.27 | 77.9 +19.47 |