|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Zbynek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 03:47.11 | | 80.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 03:48.18 | +1.06 +1.06 | 80.5 +0.21 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 03:51.03 | +3.91 +2.85 | 79.5 +0.77 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 04:15.58 00:15.00 | +28.47 +24.56 | 71.8 +5.58 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 04:30.76 00:15.00 | +43.65 +15.18 | 67.8 +8.56 | 6. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | driftking43 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +1:16.34 | 52.9 +23.53 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANKOWSKI Dariusz Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.9 +23.53 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Miroslav Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.9 +23.53 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.9 +23.53 | = | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | Kulchytskyi Oleksii Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.9 +23.53 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 BMW M3 E30 GrpA | H/A | 05:47.11 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 52.9 +23.53 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 12:30.71 | | 88.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Zbynek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 12:40.96 | +10.25 +10.25 | 87.0 +0.56 | 3. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 14:35.72 02:00.00 | +2:05.01 +1:54.76 | 75.6 +6.79 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 14:44.66 00:15.00 | +2:13.94 +8.94 | 74.9 +7.28 | 5. | -2 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | driftking43 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 14:57.96 02:00.00 | +2:27.25 +13.30 | 73.8 +8.00 | 6. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 17:01.22 04:15.00 | +4:30.51 +2:03.26 | 64.9 +14.70 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | Kulchytskyi Oleksii Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 17:49.08 04:00.00 | +5:18.37 +47.86 | 62.0 +17.30 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Miroslav Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 18:29.05 06:00.00 | +5:58.34 +39.97 | 59.7 +19.47 | 9. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANKOWSKI Dariusz Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 18:41.55 06:15.00 | +6:10.84 +12.50 | 59.1 +20.15 | 10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 20:25.83 08:00.00 | +7:55.13 +1:44.29 | 54.0 +25.82 | 11. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 BMW M3 E30 GrpA | H/A | 20:40.83 08:15.00 | +8:10.13 +15.00 | 53.4 +26.64 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|