# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BENITEZ echedei Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 20:30.58 | | 81.3   |
2. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Tomas Perez Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 20:37.53 | +6.95 +6.95 | 80.9 +0.25 |
3. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEROJO Eduardo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 20:47.07 | +16.48 +9.53 | 80.3 +0.59 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RIVAS Diego Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 20:56.27 | +25.69 +9.19 | 79.7 +0.92 |
5. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CAIHUELAS Vicenc Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 20:59.44 | +28.86 +3.17 | 79.5 +1.04 |
6. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Carreño Ruben Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:01.98 | +31.40 +2.54 | 79.3 +1.13 |
7. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VELOSO Miguel angel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 21:05.28 | +34.70 +3.30 | 79.1 +1.25 |
8. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 21:09.73 | +39.15 +4.45 | 78.8 +1.41 |
9. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Lopez Fernando Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:14.69 | +44.11 +4.96 | 78.5 +1.59 |
10. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEREZ Daniel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:24.29 | +53.71 +9.60 | 77.9 +1.93 |
11. | +2 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | DIVINCENZO Piero Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:25.50 | +54.92 +1.21 | 77.9 +1.98 |
12. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ARGUELLES Miguel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:25.89 | +55.31 +0.39 | 77.8 +1.99 |
13. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LASO Xenxo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 21:26.67 | +56.09 +0.78 | 77.8 +2.02 |
14. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PALACIO Victor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:34.42 | +1:03.84 +7.75 | 77.3 +2.30 |
15. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ yayo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:42.47 | +1:11.89 +8.05 | 76.8 +2.59 |
16. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 21:44.08 | +1:13.50 +1.61 | 76.7 +2.64 |
17. | +6 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 21:45.45 | +1:14.87 +1.37 | 76.7 +2.69 |
18. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:46.58 | +1:16.01 +1.13 | 76.6 +2.73 |
19. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERRER Joan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 21:47.53 | +1:16.95 +0.94 | 76.5 +2.77 |
20. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MIRA Javier Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 21:51.29 | +1:20.70 +3.76 | 76.3 +2.90 |
21. | +5 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:56.14 | +1:25.56 +4.84 | 76.0 +3.08 |
22. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BLANCAFORT Arnau Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:59.65 | +1:29.07 +3.51 | 75.8 +3.20 |
23. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GIL David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:01.32 | +1:30.74 +1.67 | 75.7 +3.26 |
24. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SANTIAGO Aure Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:02.65 | +1:32.07 +1.33 | 75.7 +3.31 |
25. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | AREAS Adrian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:09.46 | +1:38.88 +6.81 | 75.3 +3.56 |
26. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Olmo Moi Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:11.92 | +1:41.34 +2.46 | 75.1 +3.65 |
27. | -7 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:15.01 | +1:44.43 +3.09 | 75.0 +3.76 |
28. | +6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DELGADO Janmarck Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:22.80 | +1:52.22 +7.79 | 74.5 +4.04 |
29. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TRENOR Alejandro Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 22:24.36 | +1:53.78 +1.56 | 74.4 +4.09 |
30. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONZALEZ Nestor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 22:24.56 | +1:53.98 +0.20 | 74.4 +4.10 |
31. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PENSADO Ivan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:25.54 | +1:54.96 +0.98 | 74.4 +4.14 |
32. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | COMPANY_Pere Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:37.56 | +2:06.98 +12.02 | 73.7 +4.57 |
33. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jorge Suarez Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:41.03 | +2:10.44 +3.47 | 73.5 +4.69 |
34. | -17 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 22:43.59 | +2:13.01 +2.56 | 73.4 +4.78 |
35. | +2 | ![Uruguay Uruguay](images/flgs/UY.gif) | Herman Yakes Martinol Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 22:47.79 | +2:17.21 +4.20 | 73.2 +4.94 |
36. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCIA Diego Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 23:00.45 | +2:29.87 +12.66 | 72.5 +5.39 |
37. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RIVERO Raul Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 23:18.12 | +2:47.54 +17.67 | 71.6 +6.03 |
38. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 23:22.50 | +2:51.92 +4.38 | 71.4 +6.18 |
39. | -3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PAULOS Alejandro Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 23:45.26 | +3:14.68 +22.76 | 70.2 +7.00 |
40. | +3 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Rodrigues Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 25:11.51 01:06.00 | +4:40.93 +1:26.25 | 66.2 +10.11 |