# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Sznajderski Mateusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 16:07.13 | | 99.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DECKER Max Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 16:34.68 00:10.00 | +27.55 +27.55 | 96.6 +1.03 |
3. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 16:52.79 | +45.66 +18.11 | 94.9 +1.71 |
4. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 17:07.39 | +1:00.26 +14.60 | 93.6 +2.26 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 17:10.56 | +1:03.43 +3.17 | 93.3 +2.38 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEMUTH Mathias Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 17:56.43 | +1:49.30 +45.87 | 89.3 +4.09 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 18:02.97 | +1:55.84 +6.54 | 88.8 +4.34 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 18:08.84 | +2:01.72 +5.88 | 88.3 +4.56 |
9. | +1 | ![Reunion Reunion](images/flgs/RE.gif) | tipaul974 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 18:22.14 | +2:15.01 +13.29 | 87.2 +5.06 |
10. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel BMW M3 E30 GrpA | H/A | 18:23.28 | +2:16.15 +1.13 | 87.1 +5.10 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DEMOLIN Lukasz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 18:31.49 | +2:24.36 +8.21 | 86.5 +5.41 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEROJO Eduardo Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 18:50.29 00:15.00 | +2:43.16 +18.80 | 85.0 +6.11 |
13. | +1 | ![Reunion Reunion](images/flgs/RE.gif) | lossy eric Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 18:54.83 | +2:47.70 +4.54 | 84.7 +6.28 |
14. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 18:56.57 | +2:49.44 +1.74 | 84.6 +6.35 |
15. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BRUHY Frank BMW M3 E30 GrpA | H/A | 19:01.49 00:15.00 | +2:54.36 +4.92 | 84.2 +6.53 |
16. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 19:04.33 | +2:57.21 +2.85 | 84.0 +6.64 |
17. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 19:13.58 | +3:06.45 +9.24 | 83.3 +6.98 |
18. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 19:48.94 | +3:41.81 +35.36 | 80.8 +8.31 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Marcel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 19:59.40 00:15.00 | +3:52.27 +10.46 | 80.1 +8.70 |
20. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Jesus Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 20:38.14 00:10.00 | +4:31.01 +38.74 | 77.6 +10.15 |
21. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | skoda130rsdollack Audi 200 quattro GrpA | H/A | 20:42.76 00:30.00 | +4:35.63 +4.62 | 77.3 +10.32 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 20:45.39 00:15.00 | +4:38.26 +2.63 | 77.2 +10.42 |
23. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CRIADO Jose Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 21:40.09 | +5:32.97 +54.71 | 73.9 +12.47 |
24. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLAR Milan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 23:59.31 02:40.00 | +7:52.18 +2:19.21 | 66.8 +17.68 |