|
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | DalšíPo RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZAK Jaroslav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 02:57.75 | | 91.1   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DLOUHY Vladimir Audi 200 quattro GrpA | H/A | 02:59.69 | +1.94 +1.94 | 90.2 +0.43 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:00.21 | +2.46 +0.52 | 89.9 +0.55 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:00.26 | +2.50 +0.05 | 89.9 +0.56 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:01.43 | +3.68 +1.17 | 89.3 +0.82 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:01.78 | +4.03 +0.35 | 89.1 +0.90 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Audi 200 quattro GrpA | H/A | 03:03.39 | +5.64 +1.61 | 88.3 +1.25 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:03.89 | +6.14 +0.49 | 88.1 +1.36 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:03.99 | +6.24 +0.10 | 88.0 +1.39 | 10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Audi 200 quattro GrpA | H/A | 03:06.74 | +9.00 +2.76 | 86.7 +2.00 | 11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:07.88 | +10.13 +1.12 | 86.2 +2.25 | 12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:09.14 | +11.40 +1.26 | 85.6 +2.53 | 13. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:10.34 | +12.59 +1.19 | 85.1 +2.80 | 14. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 03:18.63 | +20.89 +8.30 | 81.6 +4.64 | 15. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav BMW M3 E30 GrpA | H/A | 03:21.83 | +24.08 +3.19 | 80.3 +5.35 | 16. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +4:35.23 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILKA Marek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PTACEK Martin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 07:57.06 05:00.00 | +4:59.31 +0.00 | 34.0 +66.51 | 23. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 08:00.48 05:00.00 | +5:02.73 +3.42 | 33.7 +67.27 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 40:39.60 | | 94.4   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 41:05.54 | +25.94 +25.94 | 93.4 +0.41 | 3. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DLOUHY Vladimir Audi 200 quattro GrpA | H/A | 41:29.55 | +49.95 +24.01 | 92.5 +0.78 | 4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 41:32.59 | +52.99 +3.04 | 92.4 +0.83 | 5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Audi 200 quattro GrpA | H/A | 41:37.59 | +57.99 +5.00 | 92.2 +0.91 | 6. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 41:42.34 | +1:02.74 +4.75 | 92.1 +0.98 | 7. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZAK Jaroslav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 42:22.59 | +1:42.99 +40.25 | 90.6 +1.61 | 8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 42:37.94 | +1:58.34 +15.35 | 90.1 +1.85 | 9. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Audi 200 quattro GrpA | H/A | 42:53.96 00:15.00 | +2:14.37 +16.03 | 89.5 +2.10 | 10. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 43:04.13 | +2:24.53 +10.16 | 89.2 +2.26 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav BMW M3 E30 GrpA | H/A | 43:04.69 00:20.00 | +2:25.09 +0.56 | 89.1 +2.27 | 12. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 43:59.03 | +3:19.43 +54.34 | 87.3 +3.12 | 13. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 44:58.67 | +4:19.07 +59.64 | 85.4 +4.05 | 14. | -13 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PTACEK Martin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 45:31.37 05:00.00 | +4:51.77 +32.70 | 84.4 +4.56 | 15. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 46:18.32 01:00.00 | +5:38.72 +46.95 | 82.9 +5.29 | 16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 46:22.95 | +5:43.35 +4.63 | 82.8 +5.36 | 17. | -13 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 46:23.08 05:00.00 | +5:43.48 +0.13 | 82.8 +5.37 | 18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 56:16.36 15:00.00 | +15:36.76 +9:53.28 | 68.2 +14.64 | 19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILKA Marek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 58:47.66 15:00.00 | +18:08.06 +2:31.30 | 65.3 +17.00 | 20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 62:31.60 16:30.00 | +21:52.00 +3:43.94 | 61.4 +20.50 | 21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 67:40.65 25:00.00 | +27:01.05 +5:09.05 | 56.7 +25.33 | 22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 70:53.54 30:00.00 | +30:13.94 +3:12.89 | 54.2 +28.34 | 23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 80:19.01 40:00.00 | +39:39.41 +9:25.47 | 47.8 +37.18 |
|
Sledovat turnaj živě
Nominace do poháru
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|