# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 27:59.01 | | 111.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 28:35.24 | +36.22 +36.22 | 109.6 +0.69 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 28:42.61 | +43.60 +7.37 | 109.1 +0.84 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PTACEK Martin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 28:54.94 | +55.93 +12.33 | 108.3 +1.07 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 29:05.22 | +1:06.20 +10.28 | 107.7 +1.27 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 29:10.42 | +1:11.41 +5.20 | 107.4 +1.37 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 29:29.81 | +1:30.80 +19.39 | 106.2 +1.74 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 29:39.70 00:10.00 | +1:40.69 +9.89 | 105.6 +1.93 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DLOUHY Vladimir Audi 200 quattro GrpA | H/A | 30:07.68 | +2:08.66 +27.98 | 104.0 +2.46 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 30:16.71 | +2:17.69 +9.02 | 103.4 +2.64 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 30:32.10 | +2:33.09 +15.39 | 102.6 +2.93 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LANGER Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 30:48.25 | +2:49.24 +16.14 | 101.7 +3.24 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PRIKRYL Roman Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 30:48.66 00:10.00 | +2:49.65 +0.41 | 101.7 +3.25 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZAK Jaroslav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 30:54.26 | +2:55.25 +5.60 | 101.3 +3.36 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Audi 200 quattro GrpA | H/A | 31:01.09 | +3:02.08 +6.83 | 101.0 +3.49 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 31:54.80 | +3:55.79 +53.71 | 98.1 +4.52 |
17. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 33:38.28 | +5:39.27 +1:43.48 | 93.1 +6.50 |
18. | -9 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 34:31.79 05:00.00 | +6:32.78 +53.51 | 90.7 +7.52 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 39:33.08 05:00.00 | +11:34.07 +5:01.29 | 79.2 +13.30 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 45:37.96 15:00.00 | +17:38.95 +6:04.88 | 68.6 +20.29 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Jr. Audi 200 quattro GrpA | H/A | 50:08.61 20:10.00 | +22:09.60 +4:30.64 | 62.5 +25.47 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 54:19.62 25:00.00 | +26:20.61 +4:11.01 | 57.7 +30.28 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 63:28.37 35:00.00 | +35:29.36 +9:08.75 | 49.3 +40.79 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 64:08.64 35:00.00 | +36:09.63 +40.27 | 48.8 +41.56 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 72:46.41 45:00.00 | +44:47.40 +8:37.77 | 43.0 +51.48 |
= | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 72:46.41 45:00.00 | +44:47.40 +0.00 | 43.0 +51.48 |