|
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 02:59.89 | | 96.1   | 2. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 07:59.89 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 36.0 +62.50 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 07:59.89 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 36.0 +62.50 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 07:59.89 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 36.0 +62.50 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 07:59.89 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 36.0 +62.50 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 24:25.14 | | 86.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 44:16.03 20:00.00 | +19:50.89 +19:50.89 | 47.4 +34.03 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 50:10.85 25:00.00 | +25:45.71 +5:54.82 | 41.8 +44.16 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 54:16.03 30:00.00 | +29:50.89 +4:05.18 | 38.7 +51.17 | = | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 54:16.03 30:00.00 | +29:50.89 +0.00 | 38.7 +51.17 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|