|
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 04:08.16 | | 87.0   | 2. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 09:08.16 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 39.4 +50.00 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 09:08.16 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 39.4 +50.00 | = | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 09:08.16 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 39.4 +50.00 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 09:08.16 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 39.4 +50.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | bombus BMW M3 e30 grH | H | 34:24.02 | | 87.6   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan BMW M3 e30 grH | H | 64:14.91 30:00.00 | +29:50.89 +29:50.89 | 46.9 +35.68 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maurice 707 Ford Escort Mk2 GrH | H | 70:09.72 35:00.00 | +35:45.71 +5:54.82 | 42.9 +42.74 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LUDWIG Harald BMW M3 e30 grH | H | 74:14.91 40:00.00 | +39:50.89 +4:05.18 | 40.6 +47.63 | = | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VAVROVEC Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 74:14.91 40:00.00 | +39:50.89 +0.00 | 40.6 +47.63 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|