# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | RUKAWA Kyon Ford Escort Mk2 GrH | H | 18:05.06 | | 111.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NOUSIAINEN Antti Volvo 242 LE | H | 18:23.82 | +18.76 +18.76 | 109.9 +0.56 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALTOMAA Henri Ford Escort Mk2 GrH | H | 18:38.05 | +32.99 +14.23 | 108.5 +0.98 |
4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jirka jun Ford Escort Mk2 GrH | H | 18:55.73 | +50.67 +17.68 | 106.8 +1.50 |
5. | +1 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | BERGQVIST Tony RR Ford Escort Mk2 GrH | H | 19:00.08 | +55.02 +4.34 | 106.4 +1.63 |
6. | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Helder Ferreira Ford Escort Mk2 GrH | H | 19:04.24 | +59.18 +4.16 | 106.0 +1.76 |
7. | +1 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | STIGH Mattias RR Volvo 242 LE | H | 19:24.76 | +1:19.70 +20.52 | 104.2 +2.36 |
8. | -4 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Niklas Lundkvist Volvo 242 LE | H | 19:44.77 | +1:39.71 +20.01 | 102.4 +2.96 |
9. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | REPO Kimmo Ford Escort Mk2 GrH | H | 19:52.50 | +1:47.44 +7.73 | 101.7 +3.19 |
10. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Racer D Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:26.05 | +2:20.99 +33.54 | 99.0 +4.18 |
11. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:38.64 | +2:33.58 +12.59 | 97.9 +4.56 |
12. | -3 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | JANSSON_Marcus Volvo 242 LE | H | 20:54.05 | +2:48.99 +15.41 | 96.7 +5.01 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LUCKY Bee Ford Escort Mk2 GrH | H | 20:57.51 | +2:52.45 +3.46 | 96.5 +5.12 |
14. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Martin Ford Escort Mk2 GrH | H | 21:10.15 | +3:05.09 +12.64 | 95.5 +5.49 |
15. | +1 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Ulf kavic Carlsson Ford Escort Mk2 GrH | H | 21:21.43 | +3:16.37 +11.28 | 94.7 +5.83 |
16. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Ford Escort Mk2 GrH | H | 21:41.11 | +3:36.06 +19.69 | 93.2 +6.41 |
17. | +3 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Ford Escort Mk2 GrH | H | 22:19.85 | +4:14.79 +38.72 | 90.5 +7.56 |
18. | +4 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | MARKOV Evgeniy Ford Escort Mk2 GrH | H | 24:11.60 | +6:06.54 +1:51.75 | 83.6 +10.88 |
19. | -8 | | pontus florin98 Volvo 242 LE | H | 24:45.79 05:00.00 | +6:40.73 +34.19 | 81.7 +11.89 |
20. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUDSKY Martin Ford Escort Mk2 GrH | H | 24:46.42 | +6:41.36 +0.63 | 81.6 +11.91 |
21. | -9 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Ford Escort Mk2 GrH | H | 24:50.42 05:00.00 | +6:45.36 +4.00 | 81.4 +12.03 |
22. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JINDRAK Pavel Ford Escort Mk2 GrH | H | 26:54.84 05:00.00 | +8:49.78 +2:04.42 | 75.1 +15.72 |
23. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | EISENSTEIN Albert Ford Escort Mk2 GrH | H | 28:19.22 05:00.00 | +10:14.16 +1:24.38 | 71.4 +18.22 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Goran Adolfsson Ford Escort Mk2 GrH | H | 29:46.87 10:00.00 | +11:41.81 +1:27.65 | 67.9 +20.83 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | GRGURINA Robi Ford Escort Mk2 GrH | H | 33:31.34 10:00.00 | +15:26.28 +3:44.47 | 60.3 +27.49 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | VELOSA Diogo Ford Escort Mk2 GrH | H | 34:06.00 15:00.00 | +16:00.94 +34.65 | 59.3 +28.51 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TONOWICZ Daniel Ford Escort Mk2 GrH | H | 36:57.08 15:00.00 | +18:52.02 +2:51.08 | 54.7 +33.59 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | CARVALHO Carlos Ford Escort Mk2 GrH | H | 38:20.84 20:00.00 | +20:15.78 +1:23.76 | 52.7 +36.08 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NAULAPAA Mikko Volvo 242 LE | H | 38:33.57 20:00.00 | +20:28.51 +12.73 | 52.4 +36.45 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KAMENEC Matej Ford Escort Mk2 GrH | H | 38:34.48 20:00.00 | +20:29.43 +0.92 | 52.4 +36.48 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Jari TALONEN Ford Escort Mk2 GrH | H | 38:42.77 20:00.00 | +20:37.71 +8.27 | 52.2 +36.73 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Vestnikov Dmitry Ford Escort Mk2 GrH | H | 38:46.86 20:00.00 | +20:41.80 +4.09 | 52.1 +36.85 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BEAR Matt Ford Escort Mk2 GrH | H | 38:49.10 20:00.00 | +20:44.04 +2.24 | 52.1 +36.92 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Meka Ford Escort Mk2 GrH | H | 39:08.11 20:00.00 | +21:03.05 +19.01 | 51.7 +37.48 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | FRANCO Paulo Ford Escort Mk2 GrH | H | 39:23.57 20:00.00 | +21:18.51 +15.46 | 51.3 +37.94 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Daniel Spetzig Ford Escort Mk2 GrH | H | 39:31.87 20:00.00 | +21:26.81 +8.30 | 51.1 +38.18 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | A.Holmstrom Ford Escort Mk2 GrH | H | 39:32.58 20:00.00 | +21:27.52 +0.71 | 51.1 +38.21 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | pabloo_wrxsti Ford Escort Mk2 GrH | H | 40:09.23 20:10.00 | +22:04.17 +36.65 | 50.4 +39.29 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | Torstein Raaen Prois Volvo 242 LE | H | 40:23.57 16:10.00 | +22:18.51 +14.34 | 50.1 +39.72 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LAIPNIEKS Peteris Volvo 242 LE | H | 41:09.21 20:00.00 | +23:04.16 +45.65 | 49.1 +41.07 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | ZAMOLO Simone Ford Escort Mk2 GrH | H | 41:42.92 20:00.00 | +23:37.87 +33.71 | 48.5 +42.07 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Kumielvis Volvo 242 LE | H | 41:43.61 20:00.00 | +23:38.55 +0.68 | 48.5 +42.09 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KORPELA Olli Volvo 242 LE | H | 43:18.15 25:00.00 | +25:13.09 +1:34.54 | 46.7 +44.90 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | RUOTSALAINEN Anssi Volvo 242 LE | H | 43:29.78 25:00.00 | +25:24.72 +11.63 | 46.5 +45.24 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PROKOPENKO Alexsandr Volvo 242 LE | H | 43:31.90 25:00.00 | +25:26.84 +2.12 | 46.4 +45.31 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KUUSINEN Teemu Ford Escort Mk2 GrH | H | 43:34.02 25:00.00 | +25:28.96 +2.12 | 46.4 +45.37 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOSICEK Pavel Ford Escort Mk2 GrH | H | 43:43.27 25:00.00 | +25:38.21 +9.25 | 46.2 +45.64 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | JELUSIC Oleg Ford Escort Mk2 GrH | H | 43:43.79 25:00.00 | +25:38.73 +0.52 | 46.2 +45.66 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALCZEWSKI Piotr Ford Escort Mk2 GrH | H | 43:45.06 25:00.00 | +25:40.00 +1.27 | 46.2 +45.70 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NEUVONEN Teemu Ford Escort Mk2 GrH | H | 43:57.56 25:00.00 | +25:52.50 +12.50 | 46.0 +46.07 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Mazur Szymon Ford Escort Mk2 GrH | H | 44:29.40 25:00.00 | +26:24.34 +31.84 | 45.4 +47.01 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LINNA Lassi Ford Escort Mk2 GrH | H | 45:28.35 25:00.00 | +27:23.29 +58.95 | 44.5 +48.76 |
53. | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | WENGBERG Fredrik Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +2:31.78 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | GUSTAVSSON Johan Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JAGIELLICZ Marcin Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | Petter OLSEN Volvo 242 LE | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | Daniel Wolden Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NASUCINSKI Marek Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | Mikko Brandtell Volvo 242 LE | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Rasmus harrstroem Volvo 242 LE | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | dawid apanasewicz Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | POPOV Daniel Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Tiago Costa Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Sten Servet Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOMOLA Matej Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | Zeljko Vukonic Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | VITEZICA Ozren Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:00.13 30:00.00 | +29:55.07 +0.00 | 42.1 +53.27 |
68. | ![Po předchozí RZ: 68. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOSTAREK Michal Ford Escort Mk2 GrH | H | 48:10.13 30:10.00 | +30:05.07 +10.00 | 42.0 +53.56 |