# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Peugeot 207 S2000 | S2000 | 16:17.51 | | 98.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:22.09 | +4.58 +4.58 | 97.9 +0.17 |
3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUTEJ Pepa Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:23.00 | +5.49 +0.91 | 97.8 +0.21 |
4. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOCKAL Stepan Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 16:26.36 | +8.84 +3.35 | 97.4 +0.33 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:30.97 | +13.46 +4.62 | 97.0 +0.50 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STASTNY Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 16:43.70 | +26.18 +12.72 | 95.8 +0.98 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tom Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:55.43 | +37.90 +11.73 | 94.7 +1.42 |
8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROZNOVJAK Jakub Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 16:55.68 | +38.15 +0.25 | 94.6 +1.43 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOUST Miroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:56.43 | +38.90 +0.75 | 94.6 +1.46 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CVANCARA Petr Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:56.53 | +39.01 +0.10 | 94.6 +1.46 |
11. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:57.22 | +39.70 +0.69 | 94.5 +1.49 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLAR Lukas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:59.77 | +42.25 +2.54 | 94.3 +1.58 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:05.58 | +48.07 +5.82 | 93.7 +1.80 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:07.11 | +49.60 +1.53 | 93.6 +1.86 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STERBA Rudolf Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:07.68 | +50.16 +0.56 | 93.5 +1.88 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMANEK Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:10.56 | +53.04 +2.88 | 93.3 +1.99 |
17. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:18.60 | +1:01.09 +8.05 | 92.5 +2.29 |
18. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JEZEK Stana Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:44.03 | +1:26.51 +25.42 | 90.3 +3.24 |
19. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEDLACEK Lukas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:49.73 | +1:32.21 +5.70 | 89.9 +3.45 |
20. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:51.91 | +1:34.39 +2.18 | 89.7 +3.54 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESARIKOVA Jana Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 20:53.33 | +4:35.81 +3:01.42 | 76.7 +10.33 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZABCIK Zdenek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 31:53.50 15:00.00 | +15:35.98 +11:00.17 | 50.2 +35.06 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNALEK Honza Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 31:56.10 15:00.00 | +15:38.58 +2.60 | 50.2 +35.15 |