|
VZPOMÍNKA na Michala Diorku (BRNO Racing Team) *22.3.1990 +4.10.2011
Brno racing team Michala v srpnu v noci srazilo auto a řidič z místa nehody ujel. Našel a pomohl mu až jeden ze sousedů, který mu zavolal záchranku. Měsíc a půl bojoval na Budějovickým áru o život. Měl opravdu těžké zranění hlavy, kterému 4.října podlehl a zemřel. Do poslední chvíle bojoval...
Budeš nám chybět chlape...
Prosíme ty kteří se zůčastní jestli by poslali jeden screenshot kde bude čitelné vaše jméno na skle pro následnou slideshow jako vzpomínku. EMAIL - brnoracingteam@seznam.cz
22.1.2012 0:01 - 22.1.2012 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Rally School Stage II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SLABON Tomasz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:19.85 | | 103.7   | 2. | | BORUTA Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:20.92 | +1.07 +1.07 | 102.3 +0.47 | 3. | | FRYDRYN Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:21.62 | +1.76 +0.69 | 101.4 +0.77 | 4. | | KOPYTKO Michal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 01:22.11 | +2.25 +0.49 | 100.8 +0.98 | 5. | | KOCOUREK Vasek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 01:22.86 | +3.01 +0.76 | 99.9 +1.31 | 6. | | VONDRA Honza Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 01:24.56 | +4.71 +1.70 | 97.9 +2.05 | 7. | | OTRUBA Pavel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 01:25.08 | +5.23 +0.52 | 97.3 +2.27 | 8. | | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 01:25.20 | +5.35 +0.12 | 97.2 +2.33 | 9. | | VRANY Martin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 01:27.25 | +7.39 +2.04 | 94.9 +3.21 | 10. | | GASIOR Krzysztof Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:27.72 | +7.87 +0.47 | 94.4 +3.42 | 11. | | KRATKY Milos Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 01:28.59 | +8.74 +0.87 | 93.5 +3.80 | 12. | | SEDLACEK Lukas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:31.97 | +12.12 +3.38 | 90.0 +5.27 | 13. | | DIACONESCU Remus Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 01:40.39 | +20.54 +8.42 | 82.5 +8.93 | 14. | | TREGR Jarin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 02:15.96 | +56.11 +35.57 | 60.9 +24.40 | 15. | | Mindrová Adéla Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:19.85 05:00.00 | +5:00.00 +4:03.89 | 21.8 +130.43 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SLABON Tomasz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:17.66 | | 91.7   | 2. | | | KOPYTKO Michal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:28.64 | +10.99 +10.99 | 89.9 +0.77 | 3. | | | BORUTA Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:31.22 | +13.56 +2.58 | 89.5 +0.95 | 4. | +1 | | FRYDRYN Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:43.13 | +25.47 +11.91 | 87.7 +1.79 | 5. | +2 | | KOCOUREK Vasek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 09:47.55 00:01.00 | +29.90 +4.43 | 87.0 +2.11 | 6. | | | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:47.58 | +29.92 +0.02 | 87.0 +2.11 | 7. | -3 | | KRATKY Milos Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 09:48.92 | +31.26 +1.34 | 86.8 +2.20 | 8. | | | OTRUBA Pavel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 09:51.47 | +33.81 +2.54 | 86.4 +2.38 | 9. | | | DIACONESCU Remus Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:11.07 | +53.42 +19.61 | 83.7 +3.76 | 10. | | | GASIOR Krzysztof Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:11.26 | +53.60 +0.19 | 83.6 +3.77 | 11. | | | SEDLACEK Lukas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:23.25 | +1:05.59 +11.99 | 82.0 +4.62 | 12. | | | VRANY Martin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 14:46.65 05:00.00 | +5:28.99 +4:23.39 | 57.7 +23.17 | 13. | +1 | | VONDRA Honza Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 15:07.86 05:10.00 | +5:50.20 +21.21 | 56.3 +24.66 | 14. | -1 | | TREGR Jarin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 15:39.90 05:00.00 | +6:22.24 +32.04 | 54.4 +26.92 | 15. | | | Mindrová Adéla Peugeot 207 S2000 | S2000 | 21:31.14 10:00.00 | +12:13.48 +5:51.24 | 39.6 +51.65 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|