|
Test TR12 10. 3a
test backor l servis mezi RZ 5min pouze pro moznost ladit setup l pen 5min
4.3.2013 15:03 - 6.3.2013 23:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Pirka Menoko II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | DRABEK Vita Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:38.93 | | 86.5   | 2. | | NEZVAL Adam Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:53.08 | +14.15 +14.15 | 82.3 +2.11 | 3. | | SOBEK Jarda Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 05:04.89 | +25.96 +11.81 | 79.1 +3.87 | 4. | | CHUDEJ Mira Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:07.70 | +28.76 +2.80 | 78.4 +4.29 | 5. | | KOLAR Lukas Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 05:14.71 | +35.78 +7.01 | 76.6 +5.34 | 6. | | KOZA Ludvik Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 05:21.92 | +42.99 +7.21 | 74.9 +6.42 | 7. | | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:38.93 05:00.00 | +5:00.00 +4:17.02 | 41.7 +44.78 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | DRABEK Vita Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 07:09.93 | | 96.3   | 2. | | | NEZVAL Adam Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:29.79 | +19.86 +19.86 | 92.0 +1.73 | 3. | | | SOBEK Jarda Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 07:46.37 | +36.45 +16.59 | 88.8 +3.17 | 4. | +1 | | CHUDEJ Mira Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 07:53.59 | +43.66 +7.22 | 87.4 +3.80 | 5. | +2 | | KOLAR Lukas Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:03.95 | +54.03 +10.37 | 85.5 +4.70 | 6. | | | KOZA Ludvik Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 08:08.83 | +58.90 +4.87 | 84.7 +5.12 | 7. | -3 | | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 12:23.63 05:00.00 | +5:13.70 +4:14.81 | 55.7 +27.28 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|