|
Tarmac test
N3,N4,A5,A7,S1600,S2000
7.10.2008 8:50 - 9.10.2008 23:59 |
12345 |
RZ/SS 3 - Joux Verte II Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KIEROWCA Testowy Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:00.72 | | 93.4   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHLIK Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:00.80 | +0.08 +0.08 | 93.3 +0.01 | 3. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MARGECANSKY Martin Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 05:03.54 | +2.82 +2.73 | 92.5 +0.36 | 4. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Trax Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 05:15.39 | +14.67 +11.85 | 89.0 +1.88 | 5. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BLANCO fran Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:16.05 | +15.33 +0.66 | 88.8 +1.97 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NIEMIEC Jerzy Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:16.62 | +15.90 +0.56 | 88.7 +2.04 | 7. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JP Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 05:17.15 | +16.43 +0.53 | 88.5 +2.11 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | hudark Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:19.31 | +18.59 +2.16 | 87.9 +2.38 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRIESSL Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:22.64 | +21.92 +3.33 | 87.0 +2.81 | 10. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | KRUH Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:23.30 | +22.58 +0.66 | 86.9 +2.89 | 11. | ![Netherlands Netherlands](images/flgs/NL.gif) | KUYK Werner van Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:28.17 | +27.45 +4.87 | 85.6 +3.52 | 12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Matoušek Zdeněk Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:37.09 | +36.36 +8.93 | 83.3 +4.66 | 13. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPELENT Martin Ford Fiesta S2000 | S2000 | 05:41.24 | +40.52 +4.15 | 82.3 +5.20 | 14. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHWIETCZUK Adrian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:00.72 01:00.00 | +1:00.00 +19.48 | 77.8 +7.69 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFBAUER Jakub Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 06:00.72 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 77.8 +7.69 | 16. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | AZEVEDO roberto Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:47.18 | +1:46.46 +46.46 | 69.0 +13.65 | 17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LABAK Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:00.03 | +1:59.31 +12.86 | 66.9 +15.30 | 18. | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | Boris SKRLIN Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:41.41 08:00.00 | +9:40.69 +7:41.38 | 31.9 +74.45 | 19. | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | MATSUOKA Takeshi Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:20.72 10:20.00 | +10:20.00 +39.31 | 30.5 +79.49 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KIEROWCA Testowy Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:05.63 | | 90.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHLIK Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:08.35 | +2.71 +2.71 | 90.4 +0.13 | 3. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MARGECANSKY Martin Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 14:27.03 | +21.40 +18.68 | 88.4 +1.00 | 4. | +3 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Trax Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 14:52.78 | +47.15 +25.75 | 85.9 +2.21 | 5. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BLANCO fran Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:53.69 | +48.06 +0.91 | 85.8 +2.26 | 6. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | hudark Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:59.03 | +53.40 +5.34 | 85.3 +2.51 | 7. | +3 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JP Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 15:02.00 | +56.37 +2.97 | 85.0 +2.65 | 8. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRIESSL Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:17.24 | +1:11.61 +15.24 | 83.6 +3.36 | 9. | +6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NIEMIEC Jerzy Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:26.79 | +1:21.15 +9.53 | 82.7 +3.81 | 10. | +4 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | KRUH Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:27.39 | +1:21.76 +0.60 | 82.7 +3.84 | 11. | +6 | ![Netherlands Netherlands](images/flgs/NL.gif) | KUYK Werner van Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:43.10 | +1:37.47 +15.71 | 81.3 +4.58 | 12. | +10 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Matoušek Zdeněk Peugeot 207 S2000 | S2000 | 16:04.20 | +1:58.57 +21.10 | 79.5 +5.57 | 13. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPELENT Martin Ford Fiesta S2000 | S2000 | 16:06.15 01:00.00 | +2:00.52 +1.95 | 79.4 +5.66 | 14. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFBAUER Jakub Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 16:19.67 02:00.00 | +2:14.03 +13.52 | 78.3 +6.29 | 15. | +8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHWIETCZUK Adrian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 17:02.00 03:00.00 | +2:56.36 +42.33 | 75.0 +8.28 | 16. | +2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | AZEVEDO roberto Peugeot 207 S2000 | S2000 | 17:02.24 | +2:56.60 +0.24 | 75.0 +8.29 | 17. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LABAK Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 18:01.77 01:00.00 | +3:56.13 +59.53 | 70.9 +11.09 | 18. | +2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | MATSUOKA Takeshi Peugeot 207 S2000 | S2000 | 25:44.98 10:20.00 | +11:39.34 +7:43.21 | 49.6 +32.83 | 19. | +8 | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | Boris SKRLIN Peugeot 207 S2000 | S2000 | 26:29.89 09:00.00 | +12:24.25 +44.91 | 48.2 +34.94 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|