|
test
jen tak
2.11.2010 18:15 - 3.11.2010 18:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Osli - Stryckovy Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, hustá mlha, zataženo 10.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MARTINEK Tomas I Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:26.73 | | 116.8   | 2. | | CERVENY Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:00.58 | +33.85 +33.85 | 105.8 +3.19 | 3. | | BENDA Karel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:08.19 | +41.46 +7.61 | 103.6 +3.91 | 4. | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:20.59 | +53.86 +12.40 | 100.3 +5.08 | 5. | | VELE Mirek Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 06:29.84 | +1:03.11 +9.25 | 97.9 +5.95 | 6. | | GREYSON Andrey Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:18.93 00:35.00 | +2:52.20 +1:49.09 | 76.5 +16.25 | 7. | | buchy Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:26.73 03:00.00 | +3:00.00 +7.80 | 75.3 +16.98 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | MARTINEK Tomas I Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:02.48 | | 103.1   | 2. | +1 | | CERVENY Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 14:08.06 | +1:05.58 +1:05.58 | 95.1 +2.93 | 3. | +2 | | BENDA Karel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 14:22.77 | +1:20.29 +14.71 | 93.5 +3.58 | 4. | | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 14:32.67 | +1:30.19 +9.90 | 92.4 +4.03 | 5. | +1 | | VELE Mirek Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 14:55.91 | +1:53.43 +23.24 | 90.0 +5.06 | 6. | +1 | | buchy Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 19:02.09 06:00.00 | +5:59.61 +4:06.18 | 70.6 +16.05 | 7. | +1 | | GREYSON Andrey Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 21:47.61 06:35.00 | +8:45.13 +2:45.52 | 61.7 +23.44 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|