|
Gravel
For all
21.8.2012 16:16 - 24.8.2012 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 6 - Fraizer Wells Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | FAVIA Mikel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 02:00.32 | | 149.6   | 2. | | ERIKSSON Torbjorn RR Peugeot 207 S2000 | S2000 | 02:02.75 | +2.43 +2.43 | 146.6 +0.49 | 3. | | KRYGLER Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 02:03.73 | +3.40 +0.97 | 145.5 +0.68 | 4. | | RAVINSKIS Simonas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:18.91 | +18.59 +15.19 | 129.6 +3.72 | 5. | | SERGEY CHEREPANOV Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:30.29 | +29.97 +11.38 | 119.8 +5.99 | 6. | | HJERPE Jim Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 07:00.32 05:00.00 | +5:00.00 +4:30.04 | 42.8 +60.00 | = | | JILEK Marek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 07:00.32 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 42.8 +60.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | ERIKSSON Torbjorn RR Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:27.66 | | 100.9   | 2. | | | FAVIA Mikel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:31.08 00:20.00 | +3.42 +3.42 | 100.5 +0.13 | 3. | +1 | | KRYGLER Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 17:13.21 01:10.00 | +1:45.55 +1:42.13 | 90.6 +4.06 | 4. | -1 | | SERGEY CHEREPANOV Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:34.81 | +2:07.15 +21.60 | 88.7 +4.89 | 5. | | | HJERPE Jim Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 25:21.36 10:00.00 | +9:53.70 +7:46.55 | 61.5 +22.83 | 6. | | | JILEK Marek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 26:20.41 09:00.00 | +10:52.75 +59.05 | 59.2 +25.11 | 7. | | | RAVINSKIS Simonas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 26:30.87 10:00.00 | +11:03.21 +10.46 | 58.8 +25.51 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|